בלתי ניתן לעצירה: הנתון האדיר של הארי קיין

הארי קיין | Alex Nicodim/Anadolu Agency via Getty Images

החלוץ הלוהט של התרנגולים הגיע ל-200 שערים במועדונים ורחוק 66 מהפסגה, מוריניו: "רק עניין של זמן עד שיהפוך לגדול הכובשים". ארטטה שלח מסר תקיף לשחקני ארסנל ובמיוחד לפפה

קבוצות: טוטנהאם ארסנל
(גודל טקסט)

טוטנהאם פגשה אתמול (חמישי) את לודוגורץ במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, רשמה 1:3 אבל סיפור המשחק שוב היה הארי קיין. החלוץ האדיר כבש את השער הראשון בהתמודדות והגיע ל-200 שערים במדי התרנגולים בכל המסגרות הוא רחוק 66 שערים מג'ימי גריבס בראש טבלת כובשי כל הזמנים של המועדון – ונראה שהוא בדרך לשם.

מעבר לשער, קיין גם הוסיף בישול למרות ששיחק מחצית אחת בלבד והסטטיסטיקה המטורפת שלו עומדת על 12 שערים ו-10 בישולים ב-13 הופעות העונה בכל המסגרות. פשוט מספרים אדירים. "המספרים הופכים אותו לאגדה של המועדון", אמר מאמנו, ז'וזה מוריניו. "ההישגים שלו פשוט מדהימים עבור בחור בגילו".

"אני מאמין שהוא יהפוך לגדול הכובשים בתולדות המועדון, זה רק עניין של זמן", המשיך המיוחד להחמיא לחלוץ בן ה-27, אשר משמש גם כקפטן נבחרת אנגליה. "מול לודוגורץ הוא כבש ובישל ב-45 דקות בלבד שהוא שיחק".

צפו בתקציר ה-1:3 של טוטנהאם על לודוגורץ

מיקל ארטטה שלח מסר לניקולא פפה

ומה קורה בגזרת ארסנל? התותחנים, שהוגרלו לבית קל באירופית, גברו 1:4 בהרכב משני על מולדה הנורבגית, כאשר ניקולא פפה כבש את שערו השלישי העונה במפעל עם ביצוע יפה. עם זאת, שחקן הכנף שנרכש בתחילת העונה הקודמת תמורת יותר מ-70 מיליון ליש"ט לא מקבל יותר מדי הזדמנויות בפרמיירליג והמאמן מיקל ארטטה נשאל מה הוא צריך לעשות כדי לקבל יותר קרדיט.

"עקביות", ענה בנחרצות הספרדי. "לאורך כל 90 הדקות, בכל משחק, בשליש האחרון – התוצר הסופי צריך להיות טוב יותר, ולא רק של פפה. אנחנו צריכים להציב דרישות גבוהות יותר כרגע. הוא כבש שער נהדר, הוסיף בישול והוא יכול לעשות יותר. הוא נמצא בדרך הנכונה".

"ניקולא כבש שלושה שערים עד עכשיו במפעל והוא יכל לכבוש עשרה. אותו דבר גם עם ג'ו ווילוק, שבישל שלושה ויכל לבשל עשרה. לא נהפוך לקבוצה שאנחנו רוצים להיות אם לא נעשה את הדברים האלה", סיים את דבריו ארטטה ושלח מסר ברור וחד לשחקנים שלו.

צפו בתקציר ה-1:4 של ארסנל על מולדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי