שבת בספורט1: חאמס ואברטון מול מנצ'סטר יונייטד הלחוצה

חאמס רודריגס | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

הקולומביאני צפוי לשוב להרכב והוא יקווה לסייע לטופיס להימנע מהפסד שלישי ברציפות. גם דין ופיקפורד אמורים לפתוח. מנגד, כל תוצאה פרט לניצחון תערער עוד יותר את מעמדו של סולשיאר, שמתלבט בין מרסיאל לקבאני

(גודל טקסט)

יממה לפני המנה העיקרית, שתגיע ביום ראשון עם המפגש בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, המחזור השמיני בפרמיירליג יספק לנו מחר (שבת) מתאבן, עם המשחק המסקרן בין שתי קבוצות חזקות שנמצאות במומנטום שלישי – אברטון ומנצ'סטר יונייטד, שהתבשרו היום כי המפגש ביניהן ברבע גמר גביע הליגה ייערך ב-23 בדצמבר. בנוסף, צ'לסי תארח את שפילד יונייטד בתקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות בפעם הראשונה העונה.

אברטון – מנצ'סטר יונייטד (14:20, ספורט1)

"הטופיז" פתחו את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים וכבשו בצרורות בחסות יכולת אדירה של דומיניק קלוורט-לווין, מלך השערים של הליגה בצוותא עם יונג-מין סון כאשר כל אחד מהם עם שמונה כיבושים, אלא שמאז הגיעו תיקו בדרבי נגד ליברפול והפסדים לסאות'המפטון ולניוקאסל, שקטעו את המומנטום החיובי. מחר אברטון תנסה להימנע מהפסד שלישי רצוף לראשונה מאז דצמבר 2019 ונתון מעודד מבחינתה, מספר שהיא לא הפסידה ליונייטד בשלוש הפעמים האחרונות שאירחה אותה בגודיסון פארק.

חאמס רודריגס צפוי לחזור להרכב לאחר שנח נגד ניוקאסל בשל פציעה קלה, בנוסף ללוקה דין שישוב גם הוא ואמור לפתוח אחרי שעונש ההשעייה שעמד כנגדו קוצר משלושה משחקים לאחד בלבד. ג'ורדן פיקפורד יעמוד בין הקורות לאחר שסופסל במחזור הקודם ובאברטון יבחנו את כשירותו של אנדרה גומש לקראת המשחק, לאחר שהפורטוגלי נפגע ביום ראשון האחרון. גם סימוס קולמן ובן גודפרי בספק, בעוד רישארליסון ייעדר בוודאות בעקבות הכרטיס האדום שקיבל בדרבי.

חאמס. אברטון מקווה לקבל אותו בחזרה | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

במנצ'סטר יונייטד מפלס הלחץ רק עולה ואולה גונאר סולשיאר יגיע למשחק בצל הדיווחים על פנייה של המועדון למאוריסיו פוצ'טינו, שמועמד לרשת את תפקיד המנג'ר ברגע שהסבלנות כלפי הנורבגי תפקע בקרב מקבלי ההחלטות. אם לא היה די בהפסד הביתי 1:0 לארסנל בתחילת השבוע, השדים האדומים גם נכנעו שלשום לבשאקשהיר הטורקית בליגת האלופות ופספסו הזדמנות להתבסס במקום הראשון בבית 8.

"אם אני לא אסמוך על האמונות והערכים שלי, מי יעשה זאת?" כך אמר סולשיאר לקראת המשחק כאשר נשאל על מצבו. "אני לא מסתכל על תוצאה אחת או שתיים ונופל כמו מגדל קלפים. אנחנו המועדון הכי טוב וגדול בעולם. אחרי ההפסד בטורקיה לא ציפינו לשום דבר מלבד ביקורות. השחקנים מוכנים לתקן את המצב, כולנו נפגענו, זה אף פעם לא קל להפסיד שני משחקים ברצף, אבל זה הכדורגל" סיכם המאמן.

אלכס טלס שנדבק בקורונה ייעדר, כמו גם אריק באיי ופיל ג'ונס הפצועים, כאשר ויקטור לינדלוף בספק בגלל בעיות גב ואילו ג'סי לינגארד, שלא שיחק בחודש האחרון, מתקרב לכושר מלא אך לא צפוי להיכלל בסגל. דויד דה חאה יחזור לעמוד בשער אחרי שדין הנדרסון פתח במקומו בטורקיה, סקוט מקטומיניי ומייסון גרינווד צפויים לפתוח בהרכב והדילמה המרכזית של סולשיאר תהיה בחוד, לאור חזרתו של אנתוני מרסיאל מהשעיה בת שלושה משחקים. אדינסון קבאני יקווה לפתוח בהרכב לראשונה על חשבונו של הצרפתי.

סולשיאר. "השחקנים מוכנים לתקן את המצב" | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

"המתנה הכי טובה עבורי תהיה ניצחון", אמר דה חאה שיחגוג מחר יום הולדת 30. "יהיה משחק קשה, יש להם מאמן ושחקנים טובים, הם החתימו שחקנים טובים וכובשים המון שערים. תמיד קשה לשחק נגד אברטון בחוץ, נצטרך להיות מרוכזים ומוכנים ב-100%".

צ'לסי – שפילד יונייטד (19:20, ספורט1)

הבלוז ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות והביסו 0:3 את ראן בליגת האלופות השבוע. לשמחתם, מחר תגיע לסטמפורד ברידג' קבוצת התחתית שעדיין לא ניצחה העונה וצברה נקודה בלבד, ולא אמורה להקשות עליהם לשמור על פער סביר מהמקום הראשון בטבלה.

קאי האברץ ייעדר לאחר שאובחן כחיובי לקורונה לפני המשחק האחרון, כמו גם בילי גילמור הצעיר שפצוע בברכו. כריסטיאן פוליסיק נפצע בשריר הירך האחורי בחימום למשחק נגד ברנלי במחזור שעבר ופרנק למפארד אישר: "הוא לא כשיר לשחק".

פוליסיק. לא יהיה כשיר למשחק | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

המנג'ר האנגלי הוסיף: "עברנו שינוי בסגל בקיץ, ועם חלק מהשחקנים יש מגוון אפשרויות, היינו צריכים להתאמן בזמן אמת על דברים שבדרך כלל מסתדרים בקדם העונה, ולכן היה לנו שינוי קל במערך בפתיחת העונה ועם 4-3-3 זה עבד טוב לאחרונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי