הפסד שני ברציפות ללידס, 4:1 לקריסטל פאלאס

מרסלו ביילסה | NAOMI BAKER/POOL/AFP via Getty Images)

ניצחון אחד לקבוצה של ביילסה בחמשת משחקי הליגה האחרונים, דן, אזה ואיוו כבשו, קושטה הוסיף עם שער עצמי. במפורד צימק זמנית מנגד. ווסטהאם ניצחה 0:1 את פולהאם

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בפרמיירליג, ליגת הכדורגל הטובה בעולם נפתח היום (שבת) עם הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על אברטון (לחצו לידיעה). לאחר מכן, קריסטל פאלאס ניצחה את לידס המדשדשת בקרב אמצע טבלה מרתק. במשחק שנעל את הערב, ווסטהאם גברה 0:1 על פולהאם.

המשחק בסלהרסט פארק נפתח בטירוף. בדקה ה-12, כדור קרן מצוין של אברצ'י אזה מצא את הרש של סקוט דן, שנגח נגיחה קשתית מושלמת שפגעה במשקוף ונכנס לרשת. 0:1 לקריסטל פאלאס. שש דקות לאחר מכן, בהחלטה הזויה לחלוטין, שער של פטריק במפורד נפסל מעמדת נבדל מפוקפקת לאחר בדיקת VAR.

אברצ'י איזה | Naomi Baker/Getty Images

בדקה ה-22, מבשל השער הראשון המשיך לככב. אזה ניגש לבעיטה חופשית מקצה הרחבה, סובב כדור מושלם למשקוף ולרשת. 0:2 לקריסטל פאלאס. כובש השער הפסול של לידס, פטריק במפורד צימק ל-2:1 בדקה ה-27, אך רגע לפני המחצית, שער עצמי של הלדר קושטה הגדיל את היתרון של קריסטל פאלאס ל-1:3 עם הירידה להפסקה.

במחצית השנייה המופע של פאלאס נמשך, והצלות גדולות של מסלייר הצילו את לידס ממבוכה נוראית. בדקה ה-70, ג'ורדן איוו מצא את עצמו חופשי ברחבה לאחר מסירה מופלאה של ווילפריד זאהה, ומקרוב כבש בקלילות את השער הרביעי. 1:4 לקריסטל פאלאס בסיום.

תוצאה נוספת

ווסטהאם – פולהאם 0:1 (צפו בתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי