קיין: "אנחנו מסוגלים לזכות העונה באליפות"

רגע לפני משחק החוץ בברומיץ' (ראשון, 14:00, ספורט2) שיכול להקפיץ את הקבוצה לפסגה, הקפטן בטוח: "אין קבוצה שתברח, צירפנו מנהיגים לסגל, נדחוף חזק לכיוון התואר". וגם: קריאת ההשכמה ושינוי סגנון המשחק

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הארי קיין ממשיך לשבור שיאים. ביום חמישי הוא הגיע ל-200 שערים במדי טוטנהאם במשחקו ה-300 במועדון – נתון בלתי נתפס, אך כמובן שלצד זה קיימת תחושת החמצה מכך שלא זכה באף תואר בקריירה. רגע לפני משחק החוץ היום (ראשון) נגד ווסט ברומיץ' (14:00, שידור ישיר בספורט2), קפטן טוטנהאם משוכנע שהשנה אחרי לא מעט "כמעטים" – הספרס יכולים לזכות בתואר: אליפות. אם הספרס ישיגו את שלוש הנקודות הם יקפצו למקום הראשון בטבלה.

"כשאתה מסתכל על היכולת של הקבוצה הייתי אומר שיש לנו מספיק כדי לזכות בתואר", אמר קיין שסייג: "אבל הייתי אומר את זה גם כשהיינו קרובים בארבע-חמש השנים האחרונות אבל לא ממש הגענו לקו הסיום. זה לא מספיק להיות קבוצה טובה ולנצח כמה משחקים כדי לקרות תיגר על התואר". מדוע הוא אופטימי? "העונה הזו אני לא חושב שתהיה קבוצה שתברח בדומה לליברפול אשתקד. יהיו הזדמנויות לקבוצות אחרות".

היכולת של טוטנהאם: "עלינו לוודא שלא ניסחף, אנחנו יודעים ששיחקנו טוב, ניצחנו בשני המשחקים האחרונים וקיבלנו ביטחון, עלינו להשיג ניצחונות מכוערים טובים ביום בו לא נהיה בשיא. משחקים בהם נוביל 0:1 או 1:2 כשנותרו עשר דקות לשחק. נצטרך להיות טובים יותר מאז בפתיחת העונה. עלינו לראות לאן נגיע בפברואר או מרץ".

שחקני טוטנהאם חוגגים. מסוגלים לזכות באליפות, האמנם? | Oli Scarff – Pool/Getty Images

החלוץ מסביר: "אני חושב שהעובדה שלא זכיתי בגביע בקריירה המקצוענית שלי נותן לי מוטיבצייה לעשות אפילו יותר. זו לא קבוצה של איש אחד, יש הרבה שחקנים טובים שלא זכו באף תואר ואנחנו רעבים מאוד".

לדבריו, חיזור הסגל הוא המפתח: "זה נהדר שיש שחקנים כמו גארת' (בייל) והארטי (ג'ו הארט) שזכו בגביעים. זה טוב שהם על המגרש, בסגל, באימונים. הם מנהיגים טובים שיוסיפו לחדר ההלבשה. עלינו לדחוף עוד לכיוון התואר".

התיקו 3:3 נגד ווסטהאם:" זו הייתה שיחת השכמה. שיחקנו כל כך טוב, המשחק היה נוח ואז ספגנו שלושה שערים, זה היה זעזוע לכולם. החלטנו שאנחנו נלך קדימה במשחקים בין אם זה ביתרון שער אחד או שלושה. עלינו לוודא שניראה טוב יותר. זה תלוי בנו השחקנים, שוחחנו אחרי המשחק".

העונה קיין מבשל יותר מאיי פעם ונראה ממש כמו מספר 10. "אני חושב שזה שכלול של המשחק שלי וגם הסגנון של סון. העיקר שאנחנו קטלניים כצוות. סון הבקיע כמעט מכל מצב אליו הגיע. ממילא תמיד שיחקתי כך, גם בתור מספר 9. בקבוצת הנוער אפילו שיחקתי מספר 10 ואני יודע איך לרדת לאחור ולנצל את השטחים. עבדנו גם על הדברים האלה".

קיין וסונג. צמד-חמד | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי