הרכש היקר בתולדות ארסנל במסר לארטטה: "רוצה לחזור לחייך"

ניקולא פפה | Chloe Knott - Danehouse/Getty Images

ניקולא פפה, אשר התותחנים שילמו עליו בקיץ הקודם לא פחות מ-72 מיליון ליש"ט, לא מצליח לפרוץ להרכב והעביר רמז עבה למאמן: "שחקן שמשחק שמח. מתסכל להיות על הספסל"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

קשה להיות בנעליו של ניקולא פפה. שחקן הכנף בן ה-25 מחוף השנהב פרץ בטירוף לטופ של הכדורגל האירופי עם עונה מדהימה במדי ליל ב-2018/19, בה סיפק 22 שערי ליגה ועוד 11 בישולים בליגה הצרפתית. בסיום אותה עונה אדירה, ארסנל החליטה שהיא הולכת עליו בכל הקופה והפכה אותו לרכש היקר בתולדות המועדון, כאשר נרכש תמורת סכום עתק של 72 מיליון ליש"ט.

אבל הדברים ממש לא הולכים חלק לשחקן מאז שהצטרף לתותחנים. בעונה הקודמת, עונת הבכורה שלו בפרמיירליג, הוא התנדנד בין הספסל להרכב, קיבל כמות דקות יחסית גבוהה וב-31 משחקי ליגה כבש חמישה שערים ובישל עוד שישה. בעונה הנוכחית הוא לא מקבל צ'אנסים בהרכב כמעט בליגה (פתח פעם אחת בשמונה מחזורים), אך בליגה האירופית הוא מקבל את הקרדיט ממיקל ארטטה ובינתיים ענה עם שני שערים ושני בישולים בשלושה משחקים.

פפה התראיין לטלוויזיה הצרפתית ושפך את אשר על ליבו: "המטרה שלי היא לשחק יותר, לקבל קצת יותר זמן משחק. שחקן שמשחק שמח. הייתי רוצה לשחק קצת יותר כדי שאוכל שוב לחזור לחייך", אמר שחקן הכנף המוכשר.

"המאמן רוצה שאני אהיה מרוכז ב-100% במהלך כל 90 הדקות של המשחק. אחר כך אני רואה במהלך האימונים שאני אהיה מחליף. זה מתסכל עבור כל אחד להיות על הספסל", המשיך פפה. "המאמן מדבר אליי, וגם העוזרים שלו ששם בשביל זה. הוא עושה את הבחירות שלו".

מיקל ארטטה | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי