הארטסון: "הבעיטה באייל ברקוביץ' זו הטעות הגדולה בחיי"

ג'ון הארטסון בועט באייל ברקוביץ'
ג'ון הארטסון בועט באייל ברקוביץ' | מסך

החלוץ הוולשי התראיין באנגליה וסיפר על התקרית הקשה עם הקשר בימיהם המשותפים בווסטהאם ב-1998: "אני לא יודע למה הגבתי ככה, אסור לי היה לעשות דבר כז.ה ביישתי את המשפחה, דיברו על זה בכל העולם"

(גודל טקסט)

ג'ון הארטסון כבר דיבר בעבר על כך שהוא מתחרט על אותה תקרית באימון ווסטהאם עם אייל ברקוביץ', אבל היום (שישי) הוא הצהיר שזו הטעות הגדולה ביותר לא רק בקריירה שלו, אלא בחייו.

בראיון לאתר הבריטי "TALKSPORT", הארטסון שחזר את אותה תקרית ב-1998, אז פשוט בעט בפניו של ברקוביץ' במהלך האימון. לצערם של כל הצדדים, אנשי "סקיי ספורט" נכחו דווקא באותו יום באימון של "הפטישים" והאירוע יצר מפרופורציה וזכור עד היום. עבור הארטסון, כאמור, זהו רגע שהוא מגדיר בתור הטעות הגדולה בחייו.

"הייתי אז בן 21 ואייל היה בחור נהדר, זה לא היה אישי בכלל. ג'ון מונקור מסר לי כדור ואייל ברקוביץ' הצליח להתנער ממני ולחטוף כי עצירת הכדור שלי הייתה גרועה. רדפתי אחריו במשך 20 מטר ותיקלתי אותו מאחור בניסיון לחטוף בחזרה. כמו שגם רואים בתיעוד מאותו אימון, הוא נתן לי אגרוף קל בירך, כזה שלא כאב לי ואפילו לא הרגשתי, אבל אני פשוט התפוצצתי ובעטתי בו".

אייל ברקוביץ' וג'ון הארטסון
"פשוט התפוצצתי". הארטסון משחזר | Ross Kinnaird /Allsport

"התמונות נגישות לכולם ואני לא יודע לומר למה התנהגתי בכזו אגרסיביות", המשיך הארטסון, "אני לא יודע למה הגבתי ככה, זו בוודאות הטעות הכי גדולה שלי בחיים. אסור לי היה לעשות דבר כזה. התנצלתי על כך ונקנסתי גם על ידי ההתאחדות, הורחקתי וספגתי על כך בציבור מכל עבר. זה היה בלתי ייאמן, הייתי בכל שערי העיתונים. זה היה כל כך רע שנאלצתי לעזוב לצרפת. ביישתי את המשפחה שלי, אנשים הגיעו לבית של ההורים שלי בוויילס בגלל זה".

הארטסון, שאף הגיע לישראל עם נבחרת וויילס בעבר, פגש את ברקוביץ' במקרה לחלוטין בחיפה: "אני בקשר עם אייל, אפילו נפגשנו כמה פעמים. הוא גם שיחק בסלטיק כמוני. כשהגעתי עם וויילס לישראל לפני כמה שנים, כריס קולמן רצה שנעשה סיבוב. הגעתי לבית קפה ואייל ברקוביץ' היה שם! היו שם צלמים שתיעדו אותנו וזה היה מוזר. עד היום אני לא יודע איך זה קרה, אבל שתינו תה ביחד כאילו אנחנו חברים כבר 20 שנה וחיים יחד באותה מדינה".

ג'ון הארטסון ואייל ברקוביץ'
ג'ון הארטסון ואייל ברקוביץ' | PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי