דיווח: גווארדיולה קרוב להארכת חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2025

פפ גווארדיולה | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

לפי "טלגרף", המנג'ר צפוי לחתום על חוזה חדש שישאיר אותו תשע שנים רצופות במועדון. וגם: חשש שראחים סטרלינג נפצע בנבחרת וייעדר נגד טוטנהאם בשבת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה קרוב לסיכום על חוזה חדש במנצ'סטר סיטי, כך דווח אמש (שבת) ב"דיילי טלגרף" האנגלי. חוזהו הנוכחי של מאמן מנצ'סטר סיטי בחמש השנים האחרונות יגיע לסיומו בתום העונה, אולם עושה רושם שהוא יחתום לחמש שנים נוספות ויוכל להשלים תשע שנים בקבוצה.

גווארדיולה חתם במנצ'סטר סיטי לשלוש שנים בפברואר 2016 והחל את דרכו בקיץ של אותה שנה, אולם כעבור שנתיים חוזהו הארך עד קיץ 2021. כעת, לקראת סיום החוזה, החלו מגעים בין הצדדים כדי להשאיר את המאמן שהוביל את מנצ'סטר סיטי לשתי אליפויות וזכייה בגביע, אולם דווקא בליגת האלופות לא הצליח לעבור את רבע הגמר – גם לא בקיץ האחרון שהסתיים מבחינת הקבוצה במפח נפש עם הפסד 3:1 מפתיע לליון בשלב שמונה האחרונות בפורטוגל.

בשבועות האחרונים כבר פרסמו בממלכה שמנצ'סטר סיטי החלה להכין רשימת מועמדים פוטנציאליים להחליף את גווארדיולה אם יבחר שלא להישאר ושהשלושה שסומנו מעל כולם הם יוליאן נאגלסמן מלייפציג, ברנדן רוג'רס מלסטר ומאוריסיו פוצ'טינו שמאז פיטוריו מטוטנהאם בשנה שעברה יושב בביתו ומחכה למשרה הבאה ונטען לא אחת שמחכה בעיקר לאפשרות לאמן את אחת משתי המנצ'סטריות, יונייטד או סיטי.

בתוך כך, הלילה גם פורסם באותו עיתון כי באימון המסכם של נבחרת אנגליה אתמול לקראת המשחק נגד בלגיה, ראחים סטרלינג התלונן על כאבים ברגלו. במנצ'סטר סיטי ממתינים לעדכון מהצוות הרפואי של שלושת האריות והחשש הוא מפציעה שתשבית אותו מהמשחק נגד טוטנהאם בשבת.

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג. במנצ'סטר סיטי מחכים לעדכון על מצבו | Visionhaus

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי