גווארדיולה לקראת טוטנהאם: "רוצה שמסי יפרוש בברצלונה"

לפני המשחק החשוב מול התרנגולים (שבת החל מ-19:15, ספורט1), המאמן התייחס לאפשרות שהפרעוש יצטרף: "לא יודע מה עובר לו בראש, אבל יש לו חוזה". וגם: מה הוביל לחתימה על החוזה החדש, מצבת הפצועים ומחמאות ליריבה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי שהאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2023, פפ גווארדיולה התייצב היום (שישי) למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק המסקרן מול טוטנהאם (שבת החל מ-19:15, שידור ישיר בספורט1) והתייחס לאפשרות שליאו מסי יעזוב את ברצלונה ויחבור אליו. בנוסף, הספרדי דיבר על מצבת הפצועים, החמיא לתרנגולים וסיפר מה גרם לו להאריך את ההתקשרות עם המועדון.

מבחינה מקצועית, מנצ'סטר סיטי תיאלץ להסתדר ללא פרננדיניו וככל הנראה גם ללא נייתן אקה שנפצע במדי נבחרת הולנד. מי שכן יעמדו לרשותו של פפ גווארדיולה הם סרחיו אגוארו שהתאמן במהלך השבוע וראחים סטרלינג שהשלים היום לראשונה אימון מלא, אך עדיין לא ברור האם יפתח בהרכב. בנז'מן מנדי עדיין נמצא בספק.

"מסי הוא שחקן ברצלונה", הבהיר גווארדיולה מיד בפתיחת דבריו והוסיף: "יש לי מלא הערכה על מה שבארסה עשתה עבורי כשחקן וכמאמן. אני רוצה שמסי יסיים שם את הקריירה שלו בברצלונה, אבל כמובן שאני לא יודע מה עובר בראש שלו ומה הוא מתכנן".

על טוטנהאם: "היא שמטה נקודות ברגע האחרון מול ווסטהאם וניוקאסל, תדמיינו איפה היא הייתה אם זה לא היה קורה. האיכות תמיד הייתה שם. הם העפילו לליגת האלופות במשך ארבע או חמש שנים והגיעו עד הגמר".

על מצבת הפצועים: "לגבי הסגל, פרננדיניו לא כשיר, הוא סובל ממשהו בבטן. סרחיו אגוארו התאמן איתנו במהלך כל השבוע וראחים סטרלינג התאמן היום לראשונה".

גווארדיולה התייחס למטרות של סיטי: "אני לא חושב כרגע על תארים. זה יהיה טוב אם נעשה את מה שעשינו בשלוש השנים האחרונות, אבל זה מאוד קשה. אנחנו חושבים בשלב זה משבוע לשבוע, רוצים לשחק כדורגל טוב ובסוף העונה נראה מה מצבנו".

על הארכת חוזהו: "אחד הדברים המרכזיים היו השיחות שלי עם חלדון אל מובארק. זו הייתה נקודת מפתח. כמובן שגם הסגל, העיר והמועדון היו חושבים. הדרך בה המועדון התנהל בתקופה הזו הייתה מופלאה. לא פיטרו אף אחד ולא קיצצו בשכר. אפילו שילמו בונוסים. ראשי המועדון הראו לי כמה הם טובים. אני אסיר תודה למועדון על הארכת החוזה שלי. אנשי המועדון נתנו לי הרבה והם הסיבה שאני כאן".

פפ גווארדיולה | מנצ'סטר סיטי

כזכור, במחזור שעבר מנצ'סטר סיטי סיימה ב-1:1 מול ליברפול והיא מדורגת רק במקום העשירי עם 12 נקודות ומשחק חסר. סגנית אלופת אנגליה מצאה את הרשת רק חמש פעמים בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה וכל תוצאה פרט לניצחון, תרחיק אותה באופן משמעותי מהצמרת הגבוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי