מוריניו שוב יצא נגד סאות'גייט, למפארד ביקר את הפרמיירליג

ז'וזה מוריניו | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

אחרי שחרורו של סטרלינג מהנבחרת ולפני המפגש עם סיטי (שבת, 19:15 בספורט2), "המיוחד" טען כי מאמן אנגליה מתחשב יותר בקבוצות אחרות. מנג'ר צ'לסי: "אין היגיון בלשחק ב-12:30". וגם: יונייטד מחכה לווסט ברומיץ'

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות האחרונה לשנת 2020 מאחורינו ובפרמיירליג יחזרו לשחק מחר (שבת), כאשר המחזור התשיעי ייצא לדרכו. במוקד יעמוד המשחק בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי, שבו ז'וזה מוריניו יקווה לראות את קבוצתו עולה באופן זמני לפסגת הטבלה, על חשבון התכולים של יריבו משכבר הימים, פפ גווארדיולה. בנוסף, צ'לסי תנסה לשמור על פער סביר מהמקום הראשון כשתתארח אצל טוטנהאם, ומנצ'סטר יונייטד תקבל הזדמנות לרשום ניצחון שני רצוף לראשונה העונה בליגה, במשחק ביתי נגד ווסט ברומיץ'.

טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי (שידור ישיר בספורט2 מ-19:15)

שלושה ניצחונות רצופים רשמו התרנגולים לפני הפגרה והפער מלסטר המוליכה עומד על נקודה בלבד, כך שאם השועלים לא ינצחו את האלופה ביום ראשון, טוטנהאם תוכל לסיים את המחזור במקום הראשון. מי שלא יוכל לשחק נגד סיטי הוא המגן הימני מאט דוהרטי, שנמצא חיובי לקורונה במהלך שהותו עם נבחרת אירלנד, כשבין השאר הוא גם פגש את וויילס של גארת' בייל, אך לשמחת הספרס, הבדיקה של הקיצוני חזרה שלילית והוא כשיר לפתוח בהרכב.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, מוריניו יצא שוב נגד מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט, בטענה שהוא מתחשב יותר בקבוצות אחרות בכל הנוגע לשימוש בשחקנים בזירה הבינלאומית. בחודש שעבר, אריק דייר חזר לטוטנהאם פצוע ופספס שני משחקים, אך במהלך הפגרה האחרונה, סאות'גייט שחרר את ראחים סטרלינג מוקדם אחרי שהקיצוני סבל מפציעת שריר לכאורה, כאשר לפי "המיוחד" זה נבע מלחץ שהפעילה מנצ'סטר סיטי.

"אני קורא שסאות'גייט אמר שחלק מהמאמנים לוחצים על השחקנים לא להגיע לנבחרת. הייתי רוצה שהוא יגיד על איזה מאמנים הוא מדבר", אמר מוריניו, "כולנו יודעים שסטרלינג ישחק מחר. כשאריק דייר חזר מהנבחרת פצוע בחודש שעבר, הוא החמיץ שני משחקים של טוטנהאם ונזקק לכמה שבועות כדי להתאושש. ראחים ישחק מחר. אני חושב שגארת' צריך להסביר לנו את הפרטים הקטנים האלה".

גארת' סאות'גייט, ראחים סטרלינג
סאות'גייט וסטרלינג. סיטי זוכה ליחס מועדף? | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

הפורטוגלי התייחס גם להארכת החוזה של גווארדיולה: "מה שבטוח זה שאף אחד לא הצמיד לו אקדח לראש כדי שיחתום על החוזה. קרוב לוודאי שהוא דיבר עם אנשים בכירים במועדון ושיש לו מוטיביציה להמשיך, כך שהוא בטח מאושר".

ניוקאסל – צ'לסי (שידור ישיר בספורט1 מ-14:20)

הבלוז לא הפסידו כבר שישה מחזורים וכשהפער בינם לבין לסטר עומד על שלוש נקודות בלבד, הם בוודאי לא ירצו לראות את התקופה הטובה נעצרת בסנט ג'יימסס פארק. קאי האברץ החלים מקורונה וחזר לאימונים, אך לא צפוי לפתוח בהרכב ואת מקומו יתפוס כנראה מתאו קובאצ'יץ', שהבקיע צמד במדי נבחרת קרואטיה השבוע. תיאגו סילבה אמור גם הוא להתחיל על הספסל, כיוון שרק אתמול חזר לאנגליה מדרום אמריקה.

נושא עומס המשחקים ממשיך להיות על הפרק בקרב המאמנים ולקראת ניוקאסל, מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד הביע ביקורת על שיבוץ המשחק בשעה 12:30 שעון אנגליה: "חסר פה אלמנט של הגיון בריא. לא בטוח שזה נחוץ לשחק בשעה כזאת העונה, במיוחד עם משחקי הנבחרות והמפעלים האירופיים. זה דבר שיכול לפגוע בפרמיירליג כמוצר, במיוחד עם מספר הפציעות ימשיך להיות גבוה".

פרנק למפארד
למפארד. לא אוהב את שעת המשחק המוקדמת | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד – ווסט ברומיץ' (שידור ישיר בספורט2 מ-21:50)

השדים האדומים חסרי יציבות מפתיחת העונה ולמרות שיצאו לפגרה עם ניצחון 1:3 משכנע על אברטון בחוץ, הם עדיין במקום ה-14 המאכזב וחייבים לייצר מומנטום חיובי כדי לחזור לצמרת הליגה האנגלית, לפני שהסיכוי להיאבק על האליפות ייעלם מבחינתם עונה נוספת. מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל ספגו פציעות במהלך פגרת הנבחרות, אך אמורים להיות כשירים למפגש עם העולה מהצ'מפיונשיפ, כמו גם אלכס טלס שטעות בבדיקת הקורונה שלו הלחיצה את מנצ'סטר יונייטד. ויקטור לינדלוף והארי מגווייר בספק, לוק שואו ואריק באי פצועים ולא יוכלו ליטול חלק במשחק.

"במשחק נגד אברטון נראינו כמו שאנחנו רוצים", אמר אולה גונאר סולשיאר לקראת ווסט ברומיץ', "סולידיים מאוד בהגנה, הבקענו שני שערים קבוצתיים מצוינים ועוד אחד גדול במתפרצת". על הקושי לנצח באולד טראפורד הוסיף הנורבגי: "ברור שזה משהו שאנחנו רוצים לתקן, אבל בית וחוץ זה דבר שונה העונה. פאלאס וטוטנהאם היו ראויות לניצחונות עלינו, אבל המשחקים נגד צ'לסי וארסנל היו מאוד צמודים ואני בטוח שאם היה לנו את האוהדים, זה היה עוזר ונותן את האקס-פקטור שאנחנו צריכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי