2:3 לאברטון על פולהאם, פפה הורחק בתיקו של ארסנל בלידס

ניקולא פפה | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

הטופיז מחקו רצף של 4 משחקים ללא ניצחון. קאלברט-לווין חגג צמד ועלה לראש טבלת הכובשים, דוקורה הוסיף. מנגד, קבאליירו החמיץ פנדל ביזארי. התותחנים נפרדו ב-0:0 מול העולה החדשה, החלוץ נגח בגופו של אליוסקי

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה האנגלית נמשך גם היום (ראשון). במשחק המוקדם, אברטון ניצחה 2:3 את פולהאם לאחר משחק סוער מאירועים. מאוחר יותר ווסטהאם הותירה את שפילד יונייטד במקום האחרון הודות ל-0:1 בבראמל ליין וארסנל נפרדה ב-0:0 מול לידס.

פולהאם – אברטון 3:2

אברטון של עונת 2020/21 היא ללא ספק אחת מהקבוצות המהנות ביותר לצפייה באירופה, וגם הערב בלונדון הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הציגה משחק נהדר, ובכך מחקה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל שלושה הפסדים. מן העבר השני, פולהאם שוב סיפקה רגע ביזארי מנקודת הפנדל ונראה שהמאמן סקוט פארקר יסיים עוד מחזור עם אכזבה גדולה.

כבר אחרי 40 שניות של משחק מצאה הקבוצה מליברפול את הרשת, כאשר דומיניק קאלברט-לווין, החלוץ הלוהט בליגה, מצא את הרשת לאחר בישול של רישארליסון. פולהאם הגיבה עם שער שוויון מפתיע של בובי ריד בדקה ה-15, אך בדקה ה-29 קאלברט-לווין השלים צמד במשחק, עלה לראש רשימת הכובשים בליגה ובעיקר החזיר לאברטון את היתרון.

קאלברט-לווין חוגג עם חאמס רודריגס. אברטון רחוקה ארבע נקודות מהפגה | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

בדקה ה-35 עבדולאייה דוקורה עלה גבוה להרמה של לוקה דין וכבש את השלישי של האורחת, מה שקירב אותה מאוד לניצחון. בדקה ה-68 פולהאם קיבלה חיים חדשים, כאשר אלכסנדר מיטרוביץ' הוכשל ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. לצערו של איבן קבאליירו הוא הפך לשחקן השלישי של הלבנים אשר מחמיץ לאחרונה פנדל, זאת לאחר שהוא ניגש לבעיטה ופשוט החליק לפני שפגע בכדור.

שתי דקות לאחר החמצת הפנדל, המשחק קיבל תפנית נוספת. אדמולה לוקמן בישל לרובן לופטוס-צ'יק שער מצמק, כאשר הכדור חדר לרשת לאחר שפגע ברגלו של ירי מינה. לאחר השער המצמק של האנגלי, 20 הדקות האחרונות של המשחק היו מותחות מאוד, אך לבסוף אברטון השיגה את הניצחון, אשר צימק את הפער שנוצר בינה לבין המקום הראשון לארבע נקודות בלבד.

קבאליירו על הדשא, הכדור בדרך ליציע. עוד החמצת פנדל לאברטון | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

לידס – ארסנל 0:0

מיקל ארטטה זוכה למחמאות רבות מאז מונה למאמן הקבוצה, אבל התוצאות עד כה לא משתנות. הערב התותחנים רשמו משחק נוסף ללא ניצחון וכעת הם ניצבים במקום ה-11 בלבד. האירוע המרכזי במשחק קרה בדקה ה-52 לאחר שניקולא פפה, שחקן הרכש היקר בתולדות ארסנל, נגח בגופו של אזגיאן אליוסקי ולאחר בדיקה ב-VAR הורחק באדום ישיר. עם זאת, התותחנים הגיעו למצב הבקעה ודאי בדקה ה-84 אך בויאקו סאקה המחליף בעט ברשלנות לגופו של השוער ובתוספת הזמן הוחלף בעקבות פציעה. המארחת השיגה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים.

אזגיאן אליוסקי | MOLLY DARLINGTON/POOL/AFP via Getty Images
רודריגו | Michael Regan/Getty Images

שפילד יונייטד – ווסטהאם 1:0

ניצחון שני ברציפות ורביעי בסך הכל לפטישים, שעלו למקום השמיני בטבלה בבראמל ליין. אחרי מחצית מאופסת, ווסטהאם כבשה בדקה ה-56 אחרי בעיטה אדירה של סבסטיאן האלר מחוץ לרחבה שננעצה בחיבורים של ארון רמסדייל. שפילד לא מצאה את השוויון ונותרה במקום האחרון עם מאזן עלוב של נקודה אחת בלבד, ארבעה שערי זכות ו-15 ספיגות.

שחקני ווסטהאם חוגגים | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי