היעדרויות לא מפחידות אותה: 0:3 נהדר לליברפול על לסטר

כולם דיברו על מכת החיסורים אצל האלופה, אך היא הסתדרה גם ללא טיאגו, סלאח, ואן דייק, אלכסנדר-ארנולד, גומז והנדרסון, גברה על השועלים ונצמדה לטוטנהאם בפסגה. אוואנס (שער עצמי), ז'וטה ופירמינו כבשו

קבוצות: ליברפול לסטר
(גודל טקסט)

פציעות? היעדרויות? זה לא מזיז לליברפול. אלופת אנגליה רשמה הערב (ראשון) 0:3 מרשים על לסטר באנפילד במסגרת המחזור התשיעי של הפרמיירליג ועלתה למקום השני כשבמאזנה 20 נקודות – מספר זהה לזה של טוטנהאם, אשר נמצאת בפסגה. המפסידה של ברנדן רוג'רס נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וירדה אל המקום הרביעי כאשר היא מחזיקה ב-18 נקודות בצמרת הצפופה של הליגה.

כולם דיברו על מכת החיסורים בקבוצה של יורגן קלופ. וירג'יל ואן דייק, טרנר אלכסנדר-ארנולד, טיאגו אלקנטרה, ג'ו גומז, מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון, אלכס אוקסלייד צ'מברליין – כל אלה לא שיחקו הערב אצל המייטי רדס, אבל הם שוב הוכיחו שמדובר בקבוצה סופר חזקה, גם ללא מספר רב של שחקני מפתח. והם גברו על לסטר, מהקבוצות היותר טובות בליגה, כשהם מציגים יכולת מצוינת.

השער הראשון הגיע בדקה ה-21. אחרי פתיחה טובה, ליברפול עלתה ל-0:1 כאשר ג'יימס מילנר הוותיק הגביה כדור קרן אל מרכז הרחבה. סאדיו מאנה נאבק בכדור גובה מול ג'וני אוואנס ושחקן לסטר הגיע ראשון לכדור, אך הבלם נגח את הכדור דווקא אל תוך שערו הוא והכניע את קספר שמייכל בנגיחה מוזרה לאחור וטעות מרה.

שחקני ליברפול חוגגים | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

20 דקות חלפו, וליברפול כבר עלתה ל-0:2. אנדרו רוברטסון, שרק ביום רביעי האחרון שיחק יחד עם נבחרת סקוטלנד מול נבחרת ישראל באצטדיון נתניה והפסיד, פרץ בצורה מצוינת באגף השמאלי והגביה כדור נהדר אל מרכז הרחבה. דיוגו ז'וטה, הרכש הלוהט שהגיע מוולבס, הסתנן בתנועה פנטסטית אל תוך הרחבה, הקדים את כריסטיאן פוקס ובנגיחה פנטסטית הכפיל את התוצאה. שער שמיני העונה ב-12 הופעות בכל המסגרות של הפורטוגלי הנהדר.

בדקה ה-76 לסטר ניצלה בנס מספיגת שער שלישי. רוברטו פירמינו הגיע למצב של אחד על אחד מול שמייכל ובעט לקורה. הריבאונד חזר אל החלוץ הברזילאי, שבעט שוב לכיוון השער, והכדור הורחק מהקו בהירואיות על ידי מארק אלברייטון. מערכת 'עין הנץ' בדקה את האירוע והכדור עבר את הקו כמעט כולו, אך לא במלוא היקפו, ולכן לא היה שער. מההרחקה של אלברייטון הכדור ניתז לסאדיו מאנה, שבעט גם הוא אל הקורה, ולסטר נחלצה. 10 דקות עברו – ואז הגיע השלישי. שוב קרן מסוכנת של מילנר הוגבהה לרחבה, פירמינו עלה גבוה מעל כולם, נגח בעוצמה אל הפינה השמאלית ולרשת וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86.

רוברטו פירמינו חוגג | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images
שחקני ליברפול חוגגים | Jon Super/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי