דיווח: גווארדיולה התייעץ עם דה בריינה בנוגע לצירוף גריליש

קווין דה בריינה, ג'ק גריליש | Dave Thompson/EMPICS/PA Images via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי חושק בכוכב הענק של אסטון וילה ודן על הנושא עם הבלגי, שהביע את תמיכתו במהלך שעשוי לשנות את פני הקישור של הסיטיזנס

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ג'ק גריליש נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות, אבל מתחילת העונה הנוכחית הוא נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם. כוכב וקפטן אסטון וילה מציג יכולת באמת אדירה, הפך לשחקן הרכב קבוע בנבחרת אנגליה ובשמונת משחקיו העונה בפרמיירליג סיפק ארבעה שערים ועוד שישה בישולים.

היכולת של גריליש בן ה-25 עוררה כבר בקיץ התעניינות מקבוצות גדולות, ומנצ'סטר יונייטד הייתה הרצינית ביותר לגביו, אך לא הסכימה לשלם את הסכום שאסטון וילה דרשה – בין 70 ל-80 מיליון ליש"ט. בסופו של דבר הקשר נשאר בקבוצתו, חתם על חוזה חדש לחמש שנים ובהסכם שלו נכלל סעיף שקובע כי לא יימכר תמורת סכום נמוך מ-100 מיליון ליש"ט.

המחיר הזה לא מפחיד את מנצ'סטר סיטי. לפני מספר ימים המאמן פפ גווארדיולה האריך את חוזהו עד לסיום עונת 2022/2023, ועל פי ה"אינדפנדנט", הוא לפני ההסכם הוא דרש חיזוק לקבוצה והוא כבר הודיע להנהלה שגריליש נמצא בראש רשימת הרכש.

פפ גווארדיולה | Adrian Dennis/Pool via Getty Images

על פי דיווח שהתפרסם היום (שני) ב"אינדפנדנט" הבריטי, גווארדיולה ערך שיחה עם הכוכב שלו, קווין דה בריינה, והתייעץ איתו בנוגע לצירוף אפשרי של גריליש המוכשר בסוף העונה. הבלגי הביע את הסכמתו למהלך שעשוי לשנות את פני הקישור של הסיטיזנס.

אגב, רק לפני כחודש דה בריינה גילה בראיון שהוא דן על האיכויות של גריליש יחד עם חבריו למנצ'סטר סיטי: "אני מאוד מחזיק ממנו. דיברתי עליו בשיחה אקראית עם מחבריי לקבוצה. בנבחרת אנגליה דיברו על בעיה של יצירתיות במרכז השדה, אבל הוא מביא את זה. מגיע לו לשחק".

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי