גווארדיולה העביר מסר: "סטרלינג צריך להבקיע שערים, כולם צריכים"

מנצ'סטר סיטי דרסה באיתיחאד 0:5 את ברנלי בפעם הרביעית ברציפות והצליחה להשתיק את הביקורות על חוסר המחץ בהתקפה, המנג'ר אותת לכוכב שסופסל אחרי שמאחרז (שלושער), טורס ומנדי כבשו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ערב המחזור העשירי בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי, הקבוצה שהתרגלנו ממנה לתצוגות התקפיות משובחות על בסיס קבוע, כבשה 10 שערים בלבד בשמונה משחקים, מעדה בלא פחות מחמישה משחקים והייתה עם 12 נקודות בלבד. כל השבוע דיברו בממלכה על כך שמול ברנלי הגיע הזמן קווין דה בריינה וחבריו לספק הצגה, ציפיות שרק גברו בשל היעדרותו של שוער נבחרת אנגליה, ניק פופ שנפגע בראשו ולא עמד לרשות ברנלי.

ברנלי הגיעה לאיתיחאד אחרי שבמחזור שעבר השיגה ניצחון ראשונה העונה ובתקווה שההגנה המתייצבת תצליח לכל הפחות למנוע מהסיטיזנס להתפוצץ עליה – אבל כמו בשלושת המפגשים הקודמים ביניהן במנצ'סטר, זה הסתיים ב-0:5 גם הפעם.

ריאד מאחרז, שספג ביקורות קשות בשבועות האחרונים ואף פורסם כי השחקנים השמיעו בפניו טענות על כך שהוא לא מוסר, רשם משחק יוצא מן הכלל כשכבש שלושער והיה אחראי לחמישה מצבים מסוכנים. האלג'יראי כבש שלושה שערים משש בעיטות, נגע בכדור 71 פעמים וסיים עם 86 אחוז דיוק במסירה. גם פראן טורס ובנג'מין מנדי כבשו אתמול ועבור שניהם היו אלה שערי בכורה בפרמיירליג.

מאחרז. הרוויח את כדור המשחק | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images

מנדי, שחתם בסיטי בקיץ 2017 והיה אז שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, בעיקר סבל מפציעות בשנים האחרונות ואחרי שער הבכורה בליגה התרגש והודה: "אני מרגיש טוב ומדמיין את כל האוהדים מאושרים מכך. אני מרגיש כשיר יותר מתמיד ורוצה להמשיך לעבוד קשה עבור הקבוצה ולתת את הכל עבורה, מה שלא יכולתי לעשות בשנים הקודמות".

קווין דה בריינה, שזכה למנוחה באמצע השבוע נגד אולימיאקוס בליגת האלופות, סיפק שני בישולים נפלאים ורק הקורה מנעה ממנו שער, גם קייל ווקר שנח באמצע השבוע בישל בכדור חוץ ואילו מי שלא שותפו הם שניים מהכוכבים בשנים האחרונות, ראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו.

שער בכורה אחרי שלוש שנים. מנדי | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

"כשראחים משחק, הוא צריך להבקיע", אמר גווארדיולה על הקיצוני שישב על הספסל והעונה הוא עם שני שערים בלבד ובישול יחיד בשמונה הופעות בליגה, "כולם צריכים להבקיע יותר שערים, זו הסיבה שהם במנצ'סטר סיטי. לשחקנים קשה לשחק בימים האלה, הם לא מאושרים להגיע למגרשים ריקים כל שלושה או ארבעה ימים, אבל זה מה שיש ונצטרך כעת לצאת לפורטו ולנצח שם".

כשנשאל גווארדיולה אם הרוטציות שלו יימשכו, השיב: "ששחקנים שלא טועים ימשיכו לשחק. ג'ון סטונס, למשל, ראוי לקבל יותר דקות בזכות ההופעות שלו. ריד מאחרז כבש שערים שעזרו לנו וראוי לשחק, כל מי שכבש שערים. גבריאל ז'סוס הוא שחקן נוסף שצריך להבקיע…".

על אגוארו אמר פפ: "הוא מתאמן טוב מאוד, אבל עדיין סובל מכמה בעיות. הוא התעורר הבוקר (אתמול) עם כאב קל בברך, אל תשכחו שהוא סבל מפציעה שקשה להתאושש ממנה ואנחנו צריכים לנהל את זה בצורה הכי טובה שאפשר".

מנדי יודע למי להודות. דה בריינה עם הצגה נוספת | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי