תחילתו של משבר? לסטר הפסידה 2:1 בבית לפולהאם

השועלים רשמו הפסד שני ברצף בליגה. לוקמן וקבאליירו כבשו עבור הלבנים, אשר עלו מעל הקו האדום. ווסטהאם ניצחה 1:2 את וילה, אוגבונה ובאוון כבשו לטובת הפטישים. גריליש איזן זמנית, ווטקינס החמיץ פנדל

קבוצות: פולהאם לסטר
(גודל טקסט)

אחרי שרוב קבוצות הצמרת איבדו אתמול (ראשון) נקודות, המחזור ה-10 בפרמיירליג יינעל היום בשני מוקדים שונים. במשחק המוקדם, פולהאם הנחילה ללסטר הפסד 2:1 מפתיע בבית. לאחר מכן, אסטון וילה נכנעה 2:1 אצל ווסטהאם ורשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים.

לסטר – פולהאם 2:1

האם לסטר סיטי בתחילתו של משבר? אחרי ההפסד בשבוע שעבר נגד ליברפול, השועלים חזרו הערב לביתם ונכנעו 2:1 לפולהאם, אשר רשמה את ניצחונה השני בלבד העונה ועלתה מעל הקו האדום. כבר ביום חמישי האחרון ניתן היה לראות שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה של ברנדן רודג'רס, זאת בעקבות העובדה שהיא הייתה זקוקה לשער בתוספת הזמן כדי לסיים ב-3:3 נגד ספורטינג בראגה בליגה האירופית.

במשחק הערב היא עלתה בידיעה ששלוש נקודות בבית נגד קבוצת התחתית מלונדון ישוו את מאזנה לזה של ליברפול וטוטנהאם, מוליכות הטבלה, אשר כמו צ'לסי וסאות'המפטון, איבדו נקודות במשחקיהן. בפועל, הקבוצה של סקוט פארקר הגיעה עם תכנית משחק ברורה – לנסות לסגור כמה שיותר את ג'יימי וארדי וג'יימס מאדיסון, ולנסות לעקוץ ראשונה מן העבר השני. לשמחתו של המאמן, בדקה ה-30 הוא אדמולה לוקמן מסיים התקפה מתפרצת מהירה בשער של קספר שמייכל.

קבאליירו מול שמייכל. הפורטוגלי מצא את הרשת | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

שמונה דקות לאחר מכן הגיע גם השער שהשני של פולהאם, כשהפעם איבן קבאליירו כיפר על החמצת הפנדל שלו במחזור שעבר עם בעיטה מדויקת מהנקודה. לסטר, שבעטה פעמיים לעמוד השער במשחק, עשתה הכל כדי לחזור מהפיגור. בדקה ה-86 וארדי בישל להארווי בארנס שער מצמק, אך זה היה מאוחר מדי. לסטר תנסה לחזור למסלול הניצחונות כאשר תפגוש בשבוע הבא את נועלת הטבלה שפילד יונייטד (6.12). פולהאם תתארח אצל מנצ'סטר סיטי למשחק קשה (5.12).

ווסטהאם – אסטון וילה 1:2

הפטישים מלונדון צברו הרבה ביטחון בעקבות הניצחונות על פולהאם ושפילד במחזורים האחרונים, והערב הם כבר חיברו משחק שלישי ברצף בו הם יוצאים עם כל שלוש הנקודות. הפעם הקבוצה של דייויד מויס עשתה זאת נגד וילה, שכזכור פתחה את העונה בצורה נהדרת ונותרה מושלמת במשך זמן רב, אבל מאז היא כבר איבדה הרבה מאוד גובה.

כבר אחרי שתי דקות של משחק מצאה ווסטהאם את הרשת, כאשר ג'רוד באוון סידר לאנג'לו אוגבונה שער בזכות כדור קרן חד ומדויק לראש של האיטלקי. הכוכב הגדול ביותר של וילה הוא ג'ק גריליש, וגם היום הקשר היה שם עבור קבוצתו עם שער אדיר בדקה ה-25, אשר החזיר את הקבוצה מברמינגהאם בגדול למשחק.

לצערו של גריליש ושל מאמנו דין סמית', זה לא היה היום של אסטון וילה. שניות ספורות מפתיחת המחצית השנייה באוון שוב היה מעורב בשער, כשהפעם הוא גם היה כובש השער שהכריע את המשחק. בדקה ה-74 קיבלה האורחת הזדמנות גדולה לחזור למשחק עם פנדל שנשרק לטובתה, אבל אולי ווטקינס בעט חזק ומדי ופגע במשקוף השער.

שחקני ווסטהאם חוגגים את הניצחון | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי