הראשון בפרמיירליג: נדחה המשחק בין אסטון וילה לניוקאסל

המגפייז היו אמורים לפגוש ביום שישי את גריליש וחבריו, אך באנגליה נחשף כי לפחות חמישה שחקנים נמצאו מאומתים לנגיף. כל עובדי המועדון נמצאים לבידוד לפחות עד יום רביעי והמועדון מושבת בשלב זה

(גודל טקסט)

מאז חזרה הפרמיירליג לפעילות בחודש יוני, כל המשחקים התקיימו כסדרם. התפרצויות קורונה כמעט לא נרשמו בין 20 קבוצות הליגה הטובה בעולם, בדיקות תכופות נערכות על בסיס שבועי וכך ניתן היה לבודד במהרה חולים מאומתים. אבל כעת, לאחר כחצי שנה שהליגות בפעילות במקביל לקורונה ועם שלל ההגבלות החדשות שחלות כתוצאה מהשתוללות הנגיף, הערב (שלישי) התבשרנו על דחייה ראשונה של משחק.

כלי התקשורת באנגליה חשפו הלילה כי כל הצוות המקצועי, השחקנים ועובדי ניוקאסל ששהו במתחם האימונים בסוף השבוע נכנסו לבידוד, לאחר שחמישה שחקנים ואחד מאנשי הצוות נמצאו מאומתים לנגיף קורונה בבדיקות שערכה הקבוצה ביום ראשון, יומיים לאחר הניצחון הגדול 0:2 על קריסטל פאלאס.

השחקנים נבדקו בבתיהם וגם טיפולים ואימונים אישיים שתוכננו לימים ראשון ושני בוטלו בהוראת הרשויות, אלא שהקבוצה נדרשה להישאר בבידוד עד יום רביעי וזאת לאחר שבסבב בדיקות נוסף שנערך אתמול נמצאו מאומתים נוספים לנגיף.

מכיוון שהמשחק הבא של ניוקאסל הוא כבר ביום שישי נגד אסטון וילה, הפרמיירליג הודיעה בשעות הערב על דחייתו, בשל חוסר היכולת של ניוקאסל להתכונן אליו כראוי. על פי הפרוטוקול, אמנם, משחק יתקיים אם לרשות המאמנים ישנם 13 שחקנים כשירים, אך המגפייז ביקשו את דחיית המשחק בטענה שהם לא יכולים להתאמן לפחות עד יום רביעי ושכאן נובע חשש לשלום השחקנים שיימצאו שליליים לנגיף ויעמדו לרשות סטיב ברוס, אך יצטרכו לעלות לדשא מבלי שהתאמנו השבוע.

קאלום ווילסון | Daniel Leal Olivas – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי