אוהדי לסטר זועמים, רוג'רס התגונן: "לא הפסדנו בגלל השיטה"

ברשתות החברתיות ביקרו בחריפות את ההחלטה לשחק עם חמישה בהגנה מול פולהאם, אך המנג'ר טען שזו לא הסיבה להפסד: "אנחנו קבוצה צעירה, לא היינו אגרסיביים ודומיננטיים, עשינו טעויות וספגנו במתפרצות"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

בפעם הראשונה שלסטר חטפה העונה שלישייה, זה קרה לה במשחק בית נגד ווסטהאם ומחזור אחרי זה היא נכנעה גם לאסטון וילה, 1:0 במשחק בית נוסף. בשבוע שעבר היא הובסה 3:0 באנפילד על ידי האלופה ליברפול ואתמול, במחזור העוקב, היא ספגה הפסד בית שלישי העונה, 2:1 דווקא לפולהאם החלשה.

ערב המחזור ה-10 בפרמיירליג, פולהאם הייתה במקום הלפני אחרון עם ארבע נקודות בלבד, ניצחונה היחיד היה במשחק בית נגד ווסט ברומיץ' שעלתה איתה מהצ'מפיונשיפ, אבל אתמול החבורה של סקוט פארקר הציגה מחצית ראשונה משובחת למדי והודות לשערים של אדמולה לוקמן (30) ופנדל מוצלח של איבן קאבליירו (38) הכניעה 1:2 את השועלים, שרק צימקו לקראת הסיום משער של הארווי בארנס ולמרות הכל נותרו במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכות טוטנהאם וליברפול.

בלסטר הרוחות די סוערות אחרי ההפסד המפתיע, בעיקר בשל העובדה שהמנג'ר ברנדן רוג'רס דווקא אתמול חזר לשחק במערך של חמישה שחקנים בהגנה, מערך שכשל וכבר במחצית הוא חזר בו מהחלטתו והעלה מהספסל את צ'נגיז אונדר ובארנס. השער המצמק הגיע לאחר חילוף שגם קלצ'י איהנאצ'ו נכנס במקום נמפליס מנדי, כך שהמארחת נותרה ללא קשר אחורי.

מדיסון וג'סטין מתקשים לעכל את ההפסד | Rui Vieira – Pool/Getty Images

רוג'רס, למרות הביקורות הקשות מצד אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות, טען שהבעיה לא הייתה במערך: "חסרים לנו לא מעט שחקנים ועם הסגל הקיים, הרגשתי שזו השיטה שהכי מתאימה לנו ויכולה לעבוד מצוין. ווסלי פופאנה שיחק כל הקריירה במערך של שלושה בלמים וראינו שהוא משחק אחרת בשיטה של ארבעה בהגנה. מה שקרה לנו היום לא קשור לשיטה בכלל, אני רוצה לראות מהקבוצה שלי אגרסיביות ודומיננטיות בכל שיטה בה נשחק והיום נפלנו בדברים האלה. עשינו טעויות וספגנו במתפרצות, זה לא קשור לשיטה".

כשנשאל על כך שבחצי השני הקבוצה נראתה טוב יותר במערך של ארבעה שחקני הגנה, הוסיף המנג'ר: "זה נכון שהדברים עבדו לנו קצת יותר טוב בחצי השני, אבל הייתה חסרה לנו האיכות. אנחנו צריכים לעבוד על הדברים כאלה, כי צריכה להיות לנו יותר משיטה אחת לשחק בה. כל עוד אין קבוצה שמורכבת משחקנים שכולם מהטובים בעולם, צריך לדעת לשחק בכמה שיטות. עד היום זה עבד לנו, אבל היום נראינו כמו קבוצה צעירה ונצטרך לעבוד על הדברים האלה".

פופאנה. רוג'רס ניסה להקל עליו עם המערך | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי