מסימיליאנו אלגרי שוב רומז על מעבר אפשרי לאנגליה

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | GettyImages

המאמן התראיין לתקשורת האנגלית, אולי במטרה להצית מחדש את השמועות לאור הכיסא המתנדנד של ארטטה ואפילו של סולשיאר: "מאוד רוצה לחוות את הפרמיירליג"

(גודל טקסט)

המאמן האיטלקי מסימיליאנו אלגרי כבר משלים יותר משנה מחוץ לכדורגל, מאז החליט לעזוב את יובנטוס בקיץ 2019 אחרי חמש אליפויות רצופות וארבעה גביעים, אבל למרות דיווחים רבים באשר לעתידו וקבוצות רבות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, הצעה רשמית, לפחות כזו שעניינה אותו, לא הגיעה.

הבוקר (שבת) התראיין אלגרי באנגליה, אולי כדי להצית מחדש את השמועות על מעבר אפשרי שלו לממלכה. המועמדות לקלוט אותו אמנם לא רבות, כי לא נראה שצ'לסי וטוטנהאם יחשבו בקרוב על מחליף ללמפארד ולמוריניו ובוודאי שליברפול ומנצ'סטר סיטי לא מתכננות שינוי, אבל בהחלט ייתכן שהוא אורב למשרה במנצ'סטר יונייטד או בארסנל, שם אולה גונאר סולשיאר ומיקל ארטטה לא יציבים בלשון המעטה.

אלגרי הצהיר: "אני מאוד רוצה לחוות את הפרמיירליג. הכדורגל האנגלי ברמה גבוהה מאוד בזכות כל השחקנים הזרים שמגיעים לשם, הכדורגל הולך ומשתפר וגם הטקטיקה שם הולכת ונהיית משמעותית יותר, וזאת מבלי לפגוע בכדורגל האנגלי המסורתי. יש בפרמיירליג איזון מצוין בין הכדורגל המסורתי, הטקטיקה והאיכות".

אלגרי בן ה-53 לאורך כל הקריירה, גם כשחקן וגם כמאמן, עבד באיטליה ובין השאר הוביל את יובנטוס ואת מילאן לאליפויות בעשור האחרון. בשנה שעברה, כשנשאל על אפשרות שיגיע ליונייטד, טען שהוא לא מדבר אנגלית בצורה טובה בשביל לעבור לפרמיירליג, אך במקביל גם סיפר לא פעם כי הוא לומד את השפה.

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | צילום: AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי