שער אדיר לפוגבה ב-1:3 של מנצ'סטר יונייטד על ווסטהאם

סוצ'ק כבש לזכות הפטישים במחצית הראשונה (38), אך השדים האדומים השלימו מהפך מהיר לאחר בעיטה מרחוק של הצרפתי (65) ושערים נוספים של גרינווד (68) וראשפורד (78). הקבוצה של סולשיאר זמנית בטופ 4

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בצורה איומה ואף ספגה שישייה משפילה נגד טוטנהאם שהציבה אותה לאורך תקופה ארוכה בחלק התחתון. אבל הסטטיסטיקה התיישרה עבור השדים האדומים, שהמשיכו הערב (שבת) את רצף הניצחונות בפרמיירליג עם 1:3 מרשים על ווסטהאם שהעלה אותם באופן זמני למקום הרביעי.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לווסטהאם, שאירחה את המשחק וירדה בתום המחצית הראשונה ביתרון 0:1 בזכות דחיקה מקרוב של תומאש סוצ'ק בדקה ה-38, לאחר נגיחה של דקלאן רייס לעבר הצ'כי מכדור קרן.

השדים האדומים הגיבו במחצית השנייה והשלימה מהפך תוך שלוש דקות בלבד. בדקה ה-65 ברונו פרננדס מצא את פול פוגבה, ששלח טיל אדיר לחיבור של לוקאש פביאנסקי מ-30 מטרים ובדקה ה-68 הגיע תורו של אלכס טלס לבשל למייסון גרינווד, שתוך כדי הקפצה כבש את השני בשמאל.

יונייטד סגרה את הסיפור בדקה ה-78. חואן מאטה העביר עומק למרקוס ראשפורד שהקפיץ מעל השוער הפולני והבטיח את ניצחון ליגה רביעי ברציפות לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. ווסטהאם המאוכזבת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים והיא תסיים את המחזור לכל היותר במקום השביעי.

פול פוגבה, מרקוס ראשפורד, אלכס טלס | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי