צפו בתקציר: צ'לסי השלימה מהפך וניצחה 1:3 את לידס

הקבוצה של למפארד המשיכה את הכושר האדיר וגברה על העולה החדשה. במפורד כבש ראשון (4), ז'ירו (27) וזומה (61) הפכו. פוליסיק קינח בתוספת הזמן. זייך נפצע והוחלף במחצית הראשונה

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שניצחה 0:4 מרשים את סביליה בליגת האלופות, צ'לסי המשיכה הערב (שבת) את היכולת הנהדרת שלה בתקופה האחרונה וניצחה 1:3 את לידס יונייטד במסגרת המחזור ה-11 בליגת האנגלית. כעת, הבלוז באופן זמני נמצאים בפסגת הפרמיירליג.

אחרי הרכש המרשים בקיץ, נראה שמטרת העל של פרנק למפארד נמצאת בהישג יד העונה. מבחינה מספרית, זהו משחקה ה-13 ברצף בכל המסגרות של צ'לסי ללא הפסד. בנוסף, הקבוצה מלונדון הציגה הערב אופי רב נגד החבורה של מרסלו ביילסה, כאשר השלימה מהפך בדרך לניצחון.

העולה החדשה לא פגשה את צ'לסי במסגרת הפרמיירליג מאז מאי 2004, אז למפארד פתח בהרכב של קלאודיו ראניירי והיה שותף לניצחון 0:1 במחזור הנעילה של העונה. הערב המנג'ר על הקווים ראה את קבוצתו סופגת כבר בדקה הרביעית, כאשר פטריק במפורד כבש את שערו השמיני העונה.

ניצחון אדיר של צ'לסי | DANIEL LEAL-OLIVAS/POOL/AFP via Getty Images

טימו ורנר רשם החמצה אדירה מקו השער של לידס, אך בדקה ה-27 אוליבייה ז'ירו מחק את שער היתרון לאחר שהשלים בנגיעה אחת כדור רוחב של ריס ג'יימס, ולמעשה כבש את שערו החמישי ברצף, זאת לאחר הרביעייה הגדולה שלו ביום רביעי האחרון. שלוש דקות לאחר מכן נרשם רגע הרבה פחות מעודד לאוהדים הכחולים – חכים זייך נפצע פעם נוספת ונאלץ לסיים את המשחק.

למרות החילוף המוקדם, צ'לסי המשיכה לרוץ ולהיות הקבוצה הדומיננטית יותר במשחק. אחרי מספר רב של איומים לעבר השער של אילן מילייה, בדקה ה-61 המהפך הושלם – כדור קרן חד של מייסון מאונט הגיע בדיוק רב לראשו של הבלם קורט זומה, אשר כבש את שערו הרביעי העונה. בתוספת הזמן כריסטיאן פוליסיק קינח את החגיגה לאחר בישול של ורנר.

בעקבות חג המולד המתקרב, לוח המשחקים של צ'לסי עמוס מאוד. בשבת הבאה היא תתארח אצל אברטון (12.12), ושלושה ימים לאחר מכן אצל וולבס (15.12). לידס תארח את ווסטהאם (11.12) וניוקאסל (16.12).

לעיני הקהל בסטמפורד ברידג', צ'לסי זמנית בפסגה | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי