מנצ'סטר יונייטד צפויה להכפיל את שכרו של ברונו פרננדס

הקשר מעורב ב-36 שערים ב-38 הופעות מאז שהגיע, השדים האדומים יכריזו על שדרוג חוזהו. סולשיאר אחרי 1:3 על ווסטהאם בחוץ, משחק נוסף בו הקבוצה השלימה מהפך: "בשבוע שעבר היינו ב-2:0 בסאות'המפטון, התקדמנו"

(גודל טקסט)

אחרי 45 דקות אתמול בלונדון, לעיני כ-2,000 צופים נלהבים שהגיעו לאצטדיון האולימפי, מנצ'סטר יונייטד הייתה נראית בדרכה הבטוחה להפסד.

המנג'ר אולה גונאר סולשיאר נאלץ לעלות בהרכב בלי ברונו פרננדס ומרקוס ראשפורד הפצועים וטען שהם יעלו אך ורק אם לא תהיה לו ברירה ושהוא מקווה שהוא לא יצטרך לסכן אותם, אלא שהפטישים תקפו במרץ, שני הכוכבים עלו למרות הכאבים ל-45 הדקות שנותרו ויחד הובילו למהפך גדול ול-1:3 שזמנית הקפיץ את השדים האדומים למקום הרביעי בטבלה, רק שלוש הפרש מצ'לסי שכרגע בפסגה והיא עם משחק עודף.

סולשיאר, שגם עלה בשער עם דין הנדרסון כדי לשמור על דויד דה חאה שסובל גם הוא מפציעה קלה, למעשה ניסה ככל שביכולתו לשמור על שחקניו לקראת המפגש הקריטי ביום שלישי בגרמניה נגד לייפציג בליגת האלופות, בסיומו אחת מהן תודח מליגת האלופות. למזלו הרב, פול פוגבה בשער מרהיב שלא ניתן להוכיח אם היה צריך להיפסל או לא והתקפות שקינחו מייסון גרינווד וראשפורד עם ביצועים מושלמים מול השער סידרו לו טיסה לגרמניה מחר בראש קט.

ראשפורד ופרננדס. עלו במחצית ויונייטד שוב הפכה | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

פרננדס כאמור לא פתח, אבל היה מי שבישל את שער השוויון לפוגבה ומאז שהחל לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד בפברואר האחרון הוא כבר מעורב ב-36 שערים ב-38 הופעות – 22 שערים ו-14 בישולים, מספר בלתי נתפס שבזכותו הוא צפוי לזכות לשדרוג בחוזהו ולהכפיל את שכרו לכ-200,000 ליש"ט בשבוע, כך לפי "מירור". הפורטוגלי, שהגיע תמורת כ-50 מיליון יורו מספורטינג, משתכר כיום כ-100 אלף ליש"ט בשבוע "בלבד", שכר זהה לשל ג'סי לינגארד ודין הנדרסון וכשליש מפול פוגבה ודויד דה חאה.

ובחזרה למשחק, כך אמר סולשיאר בסיום: "במחצית הראשונה לא הצלחנו לשלוט בכדור ולא ליצור שום דבר ובמחצית השנייה ביצענו כמה שינויים טקטיים כדי לרווח את המשחק ולברונו היה את השטח שהוא זקוק לו במרכז השדה. יש לנו אמונה בעצמנו גם מחוץ לבית, זה מיוחד שהצלחנו כבר חמש פעמים לחזור מפיגור לניצחון בחוץ. אני גם מאושר עבור גרינווד ופוגבה, שהולכים ונכנסים לכושר. אני מאוד שמח בשבילם".

המנג'ר גם התבדח כשנשאל על הקאמבקים המטורפים שקבוצתו משלימה דווקא במשחקי החוץ: "בשבוע שעבר פיגרנו 2:0 נגד סאות'המפטון והפכנו לניצחון, הפעם הסתפקנו רק ב-1:0 אז זו התקדמות". למעשה, יונייטד כבשה לפחות שלושה שערים בכל חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה וכאמור בכולם היא ניצחה אחרי שפיגרה. זו הייתה הפעם ה-385 שמנצ'סטר יונייטד הפכה פיגור לניצחון והיא עשתה זאת יותר פעמים מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.

פוגבה. ביצוע מרהיב | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מרקוס ראשפורד אמר בקצרה לאחר המשחק: "אנחנו פשוט חייבים להפסיק לספוג ראשונים, כי אם נתחיל לשמור על שער נקי אז אין בכלל ספק שננצח יותר משחקים. זה נהדר שהראינו אופי, אבל אנחנו רוצים להפסיק לספוג שערים".

מנגד, במנצ'סטר יונייטד אישרו שגם אדינסון קבאני שהוחלף במחצית ובוודאי אנתוני מרסיאל שירד בחצי השני, נפצעו במהלך המשחק וייבדקו. השניים כעת בספק גדול למשחק בלייפציג, בו כבר ישובו להרכב, כמובן, ראשפורד ופרננדס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי