ורדי סידר ללסטר 1:2 בדקה ה-90, פאלאס התפוצצה על ברומיץ' עם 1:5

זאהה ובנטקה חגגו עם צמד כל אחד, הבאגיס התפרקו לאחר הרחקתו של מתאוס פריירה (34). השועלים היו בדרך לתיקו מביך מול שפילד האחרונה שעדיין לא ניצחה העונה, אך החלוץ כבש ברגע האחרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקנים מסקרנים. לפני המפגשים האדירים בין ארסנל לטוטנהאם וליברפול לוולבס (ראו ידיעה נפרדת), לסטר גירדה 1:2 בחוץ מול שפילד יונייטד החלשה ואילו קריסטל פאלאס ניצלה יתרון מספרי בשלב מוקדם ודרסה 1:5 בחוץ את ווסט ברומיץ'.

שפילד יונייטד – לסטר 2:1

לסטר הייתה בדרך לתוצאה מביכה במיוחד, אך מי אם לא ג'יימי ורדי הופיע ברגע שהכי צריך אותו וקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. בעקבות התוצאה, השועלים נצמדו לצמרת הגבוהה כשבמזנם 21 נקודות ואילו שפילד יונייטד, שרשמה הפסד 13 ב-14 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה, נותרה עמוק במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד והיא נראית בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ.

המשחק בפתח בצורה טובה עבור השועלים, שעלו ליתרון אחרי 24 דקות משער של איוסה פרס שהפציץ מקרוב לרשת הגבוהה וחגג את שער הבכורה שלו העונה בפרמיירליג, אך שתי דקות חלפו ושפילד יונייטד איזנה בזכות נגיחה מדויקת של אולי מקבורני שנגח פנימה אחרי כדור כדור קרן והבקיע גם הוא לראשונה העונה במסגרת הליגה. רגע לפני שהמארחת שמחה על הנקודה השנייה שלה, ורדי סיים באלגנטיות אחרי בישול של ג'יימס מדיסון, העניק שלוש נקודות והעלה את מאזנו העונה בפרמיירליג לתשעה שערים.

ללסטר מצפה כעת משחק בית מול א.א.ק אתונה (חמישי), בו ניצחון יבטיח לה את המקום הראשון בבית שלה בליגה האירופית ושלושה ימים לאחר מכן היא תארח את ברייטון במסגרת הליגה. מן העבר השני, וילדר וחניכיו כבר התרגלו להפסיד והם יקוו לחגוג ניצחון ראשון בחוץ מול סאות'המפטון.

שחקני לסטר חוגגים | Nick Potts – PA Images / Contributor

ווסט ברומיץ' – קריסטל פאלאס 5:1

צפו בתקציר

אחרי שהשיגה ניצחון בכורה העונה במחזור שעבר נגד שפילד יונייטד, ווסט ברומיץ' קיוותה לייצר מומנטום ולברוח מהתחתית הבוערת, אך ספגה כרטיס אדום בשלב מוקדם, התפרקה במחצית השנייה ונותרה עמוק מתחת לקו האדום. מנגד, פאלאס ניצלה עד תום את יתרונה המספרי, עצרה את רצף ההפסדים והגדילה משמעותית את הפער מהקו האדום, כשבמאזנה 16 נקודות – עשר יותר מברומיץ'.

פאלאס עלתה ליתרון מהיר הודות לשער עצמי של דרנל פרלונג (8), אך ברומיץ' לא הרימה ידיים ואיזנה את התוצאה לאחר שקונור גלאגר בן ה-20 בעט מ-14 לפינה וחגג את שערו השני ברציפות. ארבע דקות מאוחר יותר הגיע הרגע ששינה את המשחק. מתאוס פריירה ספק בעט בשחקן ללא כדור וספג כרטיס אדום ישיר לאחר שהשופט נעזר במערכת ה-VAR וצפה באירוע.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים עם בנטקה | Sebastian Frej/MB Media / Contributor
מתאוס פריירה | Mike Egerton – PA Images / Contributor

אגב, זאת הייתה הרחקה הראשונה של ברומיץ' בפרמיירליג מאז שסלומון רונדון הורחק מול בורנמות' אי שם בדצמבר 2015. 54 משחקים ברציפות ללא אדום. ברומיץ' שרדה עד ההפסקה, אולם במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש: צמדים של ווילפריד זאהה (55 ו-68) כריסטיאן בנטקה עם שעריו הראשונים העונה (59 ו-83) קבעו 1:5 גדול לפאלאס, שכבשה חמישייה לראשונה אי פעם במשחק חוץ בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי