אלופה אמיתית: 0:4 נהדר לליברפול על וולבס, שער ענק לווינאלדום

המייטי רדס שבו לנצח ועשו זאת בסטייל, כאשר הציגו יכולת פנטסטית מול הזאבים. ההולנדי בביצוע יפהפה, סלאח, מאטיפ וסמדו (עצמי) כבשו, אלכסנדר-ארנולד חזר. 2,000 אוהדים הגיעו לאנפילד לראשונה אחרי תשעה חודשים

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

למרות מכת הפציעות – ליברפול חוזרת העונה לאט לאט להציג את היכולת המצופה ממנה, ואחרי ה-1:1 השערורייתי מול ברייטון במחזור הקודם, אלופת אנגליה אירחה הערב (ראשון) באנפילד את וולבס ורשמה 0:4 גדול ומהנה על הזאבים במסגרת המחזור ה-11 של הפרמיירליג.

כעת, המייטי רדס טיפסו בחזרה למקום השני כאשר במאזנם 24 נקודות – מספר זהה לזה של טוטנהאם, אשר נמצאת בפסגה אחרי שגברה היום 0:2 על ארסנל. וולבס, מנגד, שניצחה במחזור הקודם את התותחנים, לא הצליחה להתמודד מול הקבוצה הקשוחה של יורגן קלופ ונותרה במקום העשירי עם 17 נקודות במאזנה.

סיפור המשחק, לא פחות מהניצחון עצמו והשערים הנאים, היה חזרת הקהל של ליברפול לאנפילד, בו הקבוצה ניצחה היום בפעם ה-31 מתוך 32 משחקיה האחרונים. 2,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון, עודדו בטירוף וערכו קבלת פנים מיוחדת לשחקנים. בתשעת החודשים האחרונים הם לא יכלו ללוות את קבוצתם ופספסו את חגיגות האליפות הראשונה אחרי 30 שנה – וכעת הם סוף סוף שבו למקום שהם כל כך אוהבים.

צפו באוהדי ליברפול באנפילד לראשונה אחרי תשעה חודשים

מבחינת המשחק עצמו, ליברפול עלתה ל-0:1 בדקה ה-24, כאשר ג'ורדן הנדרסון שלח כדור ארוך לעבר רחבת וולבס. קונור קודי, בלם הזאבים, ביצע טעות גדולה שאפשרה למוחמד סלאח להישאר במצב של אחד על אחד מול השוער והמצרי היה חד כהרגלו והמשיך עם בעיטה מצוינת אל הרשת של רוי פטריסיו.

בדקה ה-58 המייטי רדס עלו ל-0:2 עם השער היפה במשחק. ג'ורג'יניו ווינאלדום, בביצוע פשוט ענק, קיבל כדור מהנדרסון והתקדם לעבר הרחבה. הקשר ההולנדי הניף את הרגל מ-20 מטרים כשהוא חופשי לחלוטין וסובב באומנות כדור עוצמתי אל בין החיבורים ולרשת. פשוט שער אדיר.

בדקה ה-67 הגיע השלישי. הנדרסון הוציא קרן קצרה לסלאח, אשר הגביה אל הרחבה וג'ואל מאטיפ בנגיחה מעולה קבע 0:3. אבל החגיגה ממש לא נגמרה כאן. טרנט אלכסנדר-ארנולד חזר לשחק לראשונה מאז הפציעה אחרי כחודש, עלה כמחליף בדקה ה-68 ועשר דקות לאחר מכן שלח כדור רוחב שטוח ומצוין מהאגף הימני לסאדיו מאנה ברחבה. הסנגלי דחק לרשת, אך בעזרתו של נלסון סמדו והפורטוגלי כבש שער עצמי וחתם את תוצאת המשחק.

פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, מוחמד סלאח, פירמינו | Jon Super – Pool/Getty Images
ג'ורג'יניו ווינאלדום חוגג | John Powell/Liverpool FC via Getty Images
ג'ואל מאטיפ חוגג | Peter Powell/PA Images via Getty Images
סאדיו מאנה חוגג עם מוחמד סלאח | Peter Powell/PA Images via Getty Images
יורגן קלופ, טרנט אלכסנדר-ארנולד | Peter Powell/PA Images via Getty Images
אוהדי ליברפול | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי