דיווח: מספר נדבקים דו ספרתי בניוקאסל, משחק נוסף צפוי להידחות

שחקני ניוקאסל | Mark Fletcher/MI News/NurPhoto via Getty Images

אחרי שהמפגש של המגפייז נגד אסטון וילה לא התקיים עקב התפרצות נגיף קורונה וסגירת מתחם האימונים, על פי "טלגרף" המצב החמיר למרות הצעדים שננקטו וכעת גם המשחק נגד ווסט ברומיץ' בסכנה

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמיירליג יגיע הערב לסיומו עם המפגש בין ברייטון לסאות'המפטון (שני, החל מ-21:50 בספורט2), אבל למעשה יושלם רק בעוד מספר שבועות כאשר ייערך המשחק החסר בין ניוקאסל לאסטון וילה, משחק שאמור היה להיערך ביום שישי האחרון ונדחה בלית ברירה בעקבות התפרצות נגיף קורונה בשורות המגפייז.

הבוקר (שני) מתברר כי כי על אף שמתחם האימונים של ניוקאסל הושבת למספר ימים בניסיון לעצור את התחלואה, לאחר שנודע על לפחות חמישה שחקנים ומספר אנשי צוות שנדבקו בנגיף, הצעדים נעשו מאוחר מדי ושכעת מספר הנדבקים בשורות הקבוצה כבר עומד על דו ספרתי.

לכן, על פי ה"טלגרף" גם המשחק הקרוב של ניוקאסל, שאמור להיערך בשבת נגד ווסט ברומיץ' החלשה, בסכנת דחייה. אמנם חוקי הפרמיירליג דומים לאלו שנהוגים בכמעט כל המדינות והמפעלים ברחבי אירופה, כך שכל עוד ישנו סגל של 13 שחקנים שעומד לרשות המאמן משמע שמשחק יתקיים כמתוכנן, אלא שהרשויות בניוקאסל הורו על סגירת מתחם האימונים בשל התפרצות הנגיף, הקבוצה לא זכתה להזדמנות אפילו להתאמן ולראשי הליגה לא נותרה ברירה אלא לדחות את המפגש נגד וילה.

כעת, בשל התחלואה שרק גוברת והעובדה שהקבוצה לא יכולה לשוב לאימונים גם בימים אלה עד שלא יהיה סבב בדיקות שלילי, צפויה ביממה הקרובה לצאת הודעה רשמית שככל הנראה תבשר גם על דחיית המשחק בין ניוקאסל לווסט ברומיץ'.

למרות כל זאת, שלשום בניוקאסל עוד היו אופטימיים באשר לקיום המשחק ועמוד המועדון בטוויטר אף צייץ "אנחנו חוזרים היום לקראת משחק הבית נגד ווסט ברומיץ' בשבת", אך נראה כי נדבקים נוספים שנמצאו שיבשו את התכניות. בנוסף נכתב בדיווח, מספר נדבקים בקבוצה הדביקו גם את משפחותיהם וביניהם מספר אנשים ברמת סיכון גבוהה, מה שמגביר את החשש בקרב אנשי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי