בדרך לפרידה? ראיולה: "הסיפור של פוגבה ביונייטד הסתיים"

פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

סוכנו של הצרפתי הפתיע כשאמר בראיון ל"טוטוספורט": "הוא לא מרוצה מהקבוצה משום שאינו מסוגל לבטא את עצמו כפי שרצה. הוא זקוק לקבוצה חדשה ולשינוי אווירה". על זלאטן: "היה יכול להיות הפרטנר המושלם לרונאלדו"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תתארח הערב (שלישי) ב-22:00 בלייפציג למשחק חשוב בליגת האלופות כשטרם הבטיחה את העפלתה לשלב שמינית הגמר. ערב המשחק, בקבוצה נאלצו להתעסק בהצהרותיו של מינו ראיולה, סוכנו של פול פוגבה. הראיון המלא יפורסם רק היום "בטוטוספורט" האיטלקי, אך הסוכן, אפשר לומר – ממש הטיל פצצה.

ראיולה נשאל לגבי עתידו של פוגבה ואמר: "אני יכול לומר שזה נגמר ('It's over for Pogba at Man Utd') עבורו במנצ'סטר יונייטד. הוא לא מרוצה מהקבוצה מכיוון שאינו מסוגל לבטא את עצמו כפי שהיה רוצה וכמצופה ממנו. הוא זקוק לקבוצה חדשה ולשנות אווירה".

הסוכן הבהיר כי חוזהו אכן הוארך אוטומטית בשנה, כלומר עד 2022, ובעוד 18 חודשים יעזוב את הקבוצה בוודאות. השאלה היא האם זה יקרה לפניכן ויונייטד תנסה למכור אותו עוד קודם ולא להסתכן. דווקא בשבת כבש פוגבה שער נהדר נגד ווסטהאם בבעיטה אדירה והעניק ראיון מפויס לאתר המועדון בו הבהיר שהוא מרגיש שהוא חוזר לעצמו ושם את התקופה הקשה בקריירה שלו מאחוריו. העונה רשם 13 הופעות אם כי רק שש מהן בהרכב.

שחקן העבר גארי נוויל זעם: "זה היה תזמון נורא עבור הקבוצה לומר זאת, רגע לפני משחק כזה חשוב ובהמשך מגיע הדרבי", וקרא לשחקן עצמו לצאת בהצהרה ולתקן את המצב. נוויל הוסיף: "ראיולה עשה זאת כבר פעמים רבות בעבר".

מאז הגיע לקבוצה ב-105 מיליון יורו בקיץ 2016 הוא בוודאי לא עמד בציפיות. פוגבה כבש 34 שערים ב-170 משחקים, כמעט מחציתם ב-2018/19 (16 כיבושים), והסתפק בזכייה בליגה האירופית ובגביע הליגה ב-2016/17.

הסוכן בעל הפה הגדול ביותר בכדורגל העולמי התייחס גם לזלאטן איברהימוביץ' שמציג עונה פנומנלית במדי מילאן וכבש 11 שערים בעשרה משחקים: "יובנטוס הייתה צריכה להחתימו בקיץ. הוא היה יכול להיות השותף המושלם בהתקפה לכריסטיאנו רונאלדו".

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי