קבאני בספק גדול למנצ'סטר סיטי. אגוארו על הספסל מנגד

אדינסון קבאני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

חלוץ יונייטד פצוע וכנראה לא ייקח חלק בדרבי הלוהט בשבת (19:15, ספורט2), מרסיאל ישוב ואילו פוגבה מחוץ להרכב. וגם: צ'לסי תוכל לתפוס זמנית את הפסגה אם תגבור על אברטון הפצועה (21:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

איזו שבת אדירה מצפה לנו בפרמיירליג. המחזור ה-12 של הליגה האנגלית ייפתח כבר הערב (שישי) עם המפגש המסקרן בין לידס לפולהאם (21:50, שידור ישיר בספורט2), אך מחר תגיע המנה העיקרית עם הקרב העצום בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד (החל מ-19:15, שידור ישיר בספורט2).

בנוסף, צ'לסי תוכל לעלות זמנית לפסגה את תצליח לגבור על אברטון במשחק גדול נוסף (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2). כמו כן, וולבס תארח את אסטון וילה להתמודדות בין שתי קבוצות מרשימות (14:20, שידור ישיר בספורט2) וניוקאסל תפגוש את ווסט ברומיץ' (16:50, שידור ישיר בספורט2).

מנצ'סטר יונייטד – מנצ'סטר סיטי (19:15, ספורט2)

וואו, איזה משחק גדול מצפה לנו באולד טראפורד. שתי הקבוצות, הלא יציבות למדי עד כה העונה, סמוכות זו לזו בטבלה – השדים האדומים במקום השישי עם 19 נקודות מתוך 30, הסיטיזנס נמצאים מקום אחד מתחת עם 18 נק'. עם זאת – שתיהן בפורמה טובה, אם מתייחסים לליגה בלבד. יונייטד ברצף מצוין של ארבעה ניצחונות רצופים, סיטי עם שניים.

פפ גווארדיולה, אולה גונאר סולשיאר | Michael Regan/Getty Images

אבל מה שחוו השדים האדומים באמצע השבוע הם לא ירצו לזכור. חניכיו של אולה גונאר סולשיאר הודחו מליגת האלופות במשחק בו היו צריכים תיקו בלבד, אך הפסידו 3:2 ללייפציג בגרמניה ונשרו לליגה האירופית. הקבוצה של פפ גווארדיולה, מנגד, רשמה 0:3 חלק על מארסיי במשחק האחרון של שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג, סיימה בפסגה וחיברה משחק חמישי ברציפות במפעל בו שמרה על שער נקי.

מחר צפוי להיעדר מהסגל של מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני שלפי אולה גונאר סולשיאר הוא בספק גדול למשחק, אך לעומתו אנתוני מרסיאל יחזור לסגל ונמצא בתמונת ההרכב. לעומתו, פול פוגבה שוב אמור לפתוח על הספסל וחואן מאטה הוותיק נמצא גם הוא חזק בתמונת ההרכב.

מן העבר השני, אריק גרסיה ייעדר בשבועות הבאים אחרי שהוחלף במהלך המחצית הראשונה בליגת האלופות ולא יעמוד לרשות גווארדיולה. עם זאת, הוא לא היה מתוכנן לעלות ב-11 בכל מקרה. מסתמן כי אילקאי גונדואן יהיה כשיר ויפתח בהרכב, אך גם הוא עדיין בספק. סרחיו אגוארו, שחזר מפציעה במשחק האחרון מול מארסיי, עלה כמחליף ואף כבש שער, יהתחיל על הספסל לדברי המנג'ר.

סרחיו אגוארו | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

אברטון – צ'לסי (21:50, ספורט2)

מבחן גדול נוסף לבלוז. צ'לסי אמנם באמת מרשימה בשבועות האחרונים ומראה לנו את הפירות הראשונים של מסע הרכש המרשים הקיץ, אך מחר מצפה לה קרב קשה אליו היא מגיעה ברצף מרשים שלא 17 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. אם הקבוצה של פרנק למפארד תנצח מחר את חניכיו של קרלו אנצ'לוטי – היא גם תעלה זמנית לפסגה.

צ'לסי תחסר פעם נוספת את חכים זייך המצוין, ואחרי שסיימה ב-1:1 מול קרסנודאר בליגת האלופות באמצע השבוע בהרכב משני יחסית, תחזור להרכב החזק ביותר שלה כמובן. כריסטיאן פוליסיק יחליף את המרוקני, אנגולו קאנטה יחזור לקישור האחורי ומייסון מאונט יפתח אף הוא. בחוד, מקומו של טימו ורנר מובטח כמובן ומי שצפוי לקבל את הקרדיט לצדו הוא אוליבייה ז'ירו.

ומה קורה עם אברטון? הטופיז, שפתחו את העונה בצורה אדירה, רשמו ניצחון אחד בלבד בשבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה של אנצ'לוטי איבדה מהיכולת שאפיינה אותה בפתיחת 2020/21, וכעת היא ממוקמת במקום התשיעי בטבלה עם 17 נקודות מתוך 33 אפשריות. המאמן האיטלקי צפוי לעלות במערך של שלושה בלמים, גם בשל העובדה שחאמס רודריגס נפגע במשחק הקודם נגד ברנלי ולא יהיה בסגל. את ההתקפה יובילו, כמובן, רישארליסון ודומיניק קלברט-לווין (מלך שערי הליגה עם 11 כיבושים).

מייסון מאונט | Daniel Leal-Olivas – Pool/Getty Images

וולבס – אסטון וילה (14:20, ספורט2)

שתי קבוצות כל כך מוכשרות ייפגשו להתמודדות מסקרנת במוליניו. הזאבים הובסו במחזור האחרון 4:0 מול ליברפול דווקא אחרי שרשמו 1:2 על ארסנל, אך כנראה שלגבור על התותחנים זו לא משימה כזו קשה העונה. הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו מדורגת במקום העשירי בטבלה עם 17 נקודות, ובחלק הקדמי צפויים לשתף פעולה דניאל פודנסה, פדרו נטו ואדאמה טראורה. מנגד, וילה נמצאת במוקם ה-12 עם 15 נק', והיא מגיעה אחרי שני הפסדים – לברייטון ולווסטהאם. רוס בארקלי ייעדר זכר לפציעתו בחודש שעבר ובקבוצה מקווים שהקפטן ג'ק גריליש שוב יזרח ויסדר ניצחון ראשון מאז ה…0:3 על ארסנל שהגיע לפני צמד ההפסדים האחרון.

ג'ק גריליש | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי