Sport1 Banner

צפו: אסטון וילה ניצחה בתוספת הזמן את וולבס, 1:2 לניוקאסל על ברומיץ'

אחרי 85 דקות רגועות, הקבוצה מברמינגהאם נותרה ב-10 שחקנים, אך פנדל מאוחר של אל-גאזי המחליף (94) קבע 0:1 דרמטי. לואיז הורחק אצל הסגולים, מוטיניו ראה כרטיס צהוב שני אצל הזאבים (95). המגפייז חזרו לנצח

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של ווסטהאם נגד לידס, המחזור ה-12 בליגה האנגלית המשיך היום (שבת) עם שני משחקים מוקדמים. תחילה, אסטון וילה השיגה ניצחון 0:1 דרמטי נגד וולבס. מאוחר יותר ניוקאסל גברה 1:2 על ווסט ברומיץ'.

וולבס – אסטון וילה 1:0

לצערם של הזאבים, הם ספגו הפסד 4:0 מאכזב לליברפול במחזור שעבר, והיום הם שוב לא הצליחו לכבוש נגד וילה, אשר הגיעה להתמודדות לאחר שני הפסדים רצופים. מבחינת היכולת, וולבס הייתה ללא ספק הקבוצה העדיפה על המגרש מבחינה התקפית, אך דקות סיום משוגעות הביאו לניצחון המתוק של אסטון וילה.

עד הכניסה לתוספת הזמן, לאסטון וילה הייתה בעיטה אחת בלבד למסגרת במשחק. בדקה ה-85 היא גם נותרה בעשרה שחקנים לאחר שדוגלאס לואיז נותר ראה כרטיס צהוב שני, ונראה שהיא רק רוצה לחלץ נקודה במשחק. בפועל, נלסון סמדו הכשיל את ג'ון מקגין בדקה ה-93, ובכך אפשר לאנואר אל-גאזי המחליף לנצח את המשחק מהנקודה הלבנה.

אל גאזי חוגג את שער הניצחון עם חבריו | James Williamson – AMA/Getty Images

מיד לאחר מכן וולבס נותרה גם היא בעשרה שחקנים, זאת לאחר שז'ואאו מוטיניו הורחק בכרטיס צהוב שני ולמעשה חתם את המשחק. המנג'ר דין סמית' חגג בסיום את הניצחון החשוב של קבוצתו, ויקווה להמשיך את המומנטום במחזור הבא נגד ברנלי (17.12). וולבס מנגד תתארח אצל צ'לסי (15.12) למשחק קשה.

ניוקאסל – ווסט ברומיץ' 1:2

אחרי שני הפסדים רצופים, המגפייז שבו למסלול הניצחונות על חשבונה של העולה החדשה, שמצידה ממשיכה להסתבך בתחתית. המארחת עלתה ליתרון כבר אחרי 20 שניות כאשר ז'ואלינגטון מצא את מיגל אלמירון ומצא שנותר לאחרון היה לדחוק מול השער החשוף. ברומיץ' הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-50 לאחר הרמה טובה של מאט פיליפס וסיומת מצוינת של דרנל פרלונג מהאוויר. אך המילה האחרונה הייתה שייכת לניוקאסל שהכריעה את המשחק מנגיחה מצוינת של דווייט גייל בדקה ה-82.

שחקני ניוקאסל חוגגים | OWEN HUMPHREYS/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי