ראיולה חזר בו: "הם מאוד רגישים באנגליה בכל הנוגע לפוגבה"

פול פוגבה | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

אחרי שהצהיר שהסיפור של הצרפתי ביונייטד נגמר, הסוכן לקח צעד אחורה: "קשה לשחקנים גדולים לעבור קבוצה בחודש ינואר, נראה מה יהיה בקיץ". על זלאטן: "טעיתי כשהבאתי אותו ל-MLS, הוא יכול בקלות לשחק עד גיל 44"

(גודל טקסט)

אחרי שזכה בתואר סוכן השחקנים המצטיין בשנת 2020 מטעם העיתון "טוטוספורט", מינו ראיולה התראיין באטליה והתייחס לשניים מנציגיו הבולטים ביותר: פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד וזלאטן איברהימוביץ' ממילאן. סוכן העל התייחס לסערה שהוא עצמו עורר סביב עתידו של הקשר הצרפתי וסיפר על הטעות הכי גדולה שהוא עשה עם הפנומן השבדי בן ה-39.

כזכור, ראיולה עורר לאחרונה סערה כשהצהיר ש"הסיפור בין פול פוגבה ומנצ'סטר יונייטד נגמר". כעת, אחרי שהקשר ענה לגארי נוויל בפוסט באינסטגרם, הסוכן עושה סדר ולוקח צעד אחורה: "הם מאוד רגישים באנגליה כשמדובר בפוגבה. בסך הכל הבעתי את מחשבותיי ואמרתי את דעתי. שום דבר סנסציוני, הרי מה שאמרתי הוא די ברור. הייתי צריך לומר שנדבר בקיץ, מכיוון שקשה לשחקנים גדולים לעבור קבוצה בחודש ינואר. הקורונה שינתה הכל, נראה מה יהיה".

על זלאטן איברהימוביץ', שנמצא בכושר שיא ומוביל את מילאן לעונה מצוינת: "ראיתי בקריירה שלי המון שחקנים שכבר היו מאוד עייפים ושבעים בגילו, כמעט ריחמתי עליהם שהם בחרו להמשיך לשחק ולא פרשו. מעולם לא ראיתי את העייפות הזו אצלו. מבחינתי, הוא יכול בקלות לשחק עוד חמש שנים".

על הטעות שעשה: "הצטערתי מאוד שהבאתי את זלאטן ל-MLS, חבל על הזמן היקר שהוא היה שם. אחרי הכדורגל, אני מאמין שהוא ישמש בתפקיד חשוב, אולי אפילו נשיא אופ"א. יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד, אבל ככה זה עם כל המיוצגים שלי, הם חלק מהמשפחה שלי. עם זלאטן היו לי הרפתקאות ייחודיות. הוא לא טיפוס קשה כמו שהוא נראה".

זלאטן איברהימוביץ' | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי