רק ז'ירו מתפקד: הבעיות בהתקפה של צ'לסי. למפארד שלח מסר

שחקני צ'לסי מאוכזבים | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

הצרפתי שוב כבש ועקף את ברחקאמפ בשערי פרמיירליג, אולם ורנר והאברץ קרטעו בהפסד 2:1 לוולבס, השני ברציפות של הבלוז. המנג'ר: "אולי השחקנים חשבו שאנחנו משחקים טוב וכשאתה חושב ככה - זה מה שקורה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שעברה כחודשיים וחצי ללא הפסד עד לפני מספר ימים, צ'לסי רשמה אתמול (שלישי) את הפסדה השני ברציפות בפרמיירליג, לאחר ששמטה יתרון ונכנעה 2:1 לוולבס משער של פדרו נטו בדקה ה-95. זו הפעם הראשונה מזה שנה בה בלוז מפסידים שני משחקים ברצף ופספוס הנקודות אתמול מנע מהקבוצה הלונדונית להשתוות זמנית לטוטנהאם ולליברפול, שתי הראשונות שיתמודדו זו מול זו הערב.

היכולת הרעה של צ'לסי התבטאה שוב בשני הצדדים של המגרש. בהתקפה, אחרי שבמשחק הקודם לא בעטה למסגרת החל מהדקה ה-28, הפעם החבורה של פרנק למפארד איימה על השער רק בדקה ה-49 ולמזלה זה הסתיים בשער של אוליבייה ז'ירו. טימו ורנר רשם רק 12 נגיעות בכדור במחצית הראשונה (השוער אדוארד מנדי נגע 21 פעמים) וסיים משחק שמיני ברציפות ללא שער, ואילו קאי האברץ לא ייצר מצב הבקעה אחד ב-71 דקות על המגרש, כאשר הפעם האחרונה בה היה מעורב בשער הייתה במחזור החמישי.

והבעיות לא נגמרות שם. למרות שבן צ'ילוול סיפק בישול שלישי העונה, המגן השמאלי גם איבד את הכדור 30 פעמים נגד וולבס. ז'ירו אמנם נראה מצוין ומעבר להיותו מלך השערים של הכחולים העונה, הצרפתי עלה אתמול ל-88 שערי פרמיירליג בקריירה ועקף את דניס ברחקאמפ, אך די ברור שצ'לסי זקוקה לתקופה גדולה יותר משאר השחקנים על מנת להיאבק על תארים.

ורנר לא פוגע, צ'לסי מקרטעת | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

לאחר ההפסד, למפארד שלח מסר לשחקניו ורמז כי ייתכן שרצף הניצחונות שנקטע לאחרונה, גרם להם לנוח על זרי הדפנה: "יכולת מביאה תוצאות והייתה לנו ריצה של הופעות טובות, אבל אולי החבר'ה חושבים שאנחנו משחקים טוב וכשאתה חושב שאתה משחק טוב – זה מה שקורה. אולי הם צריכים לחשוב על המשחק בזמן שהם נחים, על הערב ועל אברטון. אנחנו בפרמיירליג ואם אתה לא מספק את הסחורה, אתה מפסיד משחקים".

המנג'ר גם ביקר את חניכיו על כך שלא נצמדו לתכנית המשחק: "פשוט לא שיחקנו מספיק טוב. האיום הכי גדול מצד וולבס הוא בהתקפות מתפרצות. השחקנים ידעו את זה לפני המשחק ובמהלכו, אבל אפשרנו למתפרצות האלה לקרות".

למפארד. הפסד שני רצוף לבלוז | Justin Tallis – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי