1:1 לארסנל מול סאות'המפטון, אברטון גברה 0:2 על לסטר

בוקאיו סאקה מול קייל ווקר פיטרס | Adrian Dennis - Pool/Getty Images

התותחנים לא מפסיקים לאכזב וסופרים משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, ורחוקים רק שש נקודות מהקו האדום. אנצ'לוטי השלים ניצחון שני ברציפות על חשבונו של רוג'רס. 2:4 מטורף ללידס על ניוקאסל

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי איכזבו עם פתיחת המחזור ה-13 בפרמיירליג, היום (רביעי) המחזור המשיך עם שישה משחקים נוספים, ובמקודמים מביניהם, ארסנל נפרדה ב-1:1 עם סאות'המפטון, אברטון ניצחה 0:2 בלסטר, ולידס יונייטד ניצחה 2:5 את ניוקאסל אחרי משחק משוגע. כעת: ליברפול – טוטנהאם, פולהאם – ברייטון, ווסטהאם – קריסטל פאלאס.

ארסנל – סאות'המפטון 1:1

אם התקופה האחרונה של התותחנים לא הייתה רעה מספיק, היא ראתה את האקס ת'יאו וולקוט כובש מולה כבר בדקה ה-18 אחרי שהקשית כדור יפה מעל ברנד לנו. בדקה ה-52, ארסנל סוף סוף מצאה את הרשת אחרי שאדוארד אנקטיה הכניס הכדור יפה לפייר אמריק אובמיאנג שדחק מקרוב ואיזן את התוצאה.

בדקה ה-62, אוהדי ארסנל תפסו את הראש אחרי שראו שחקן שלהם מורחק בפעם השנייה ברציפות, והפעם היה זה גבריאל שראה שני צהובים בארבע דקות והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים לחצי השעה האחרונה. זהו הכרטיס האדום השביעי של ארסנל בשנה האחרונה, יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.

מיקל ארטטה | PETER CZIBORRA/POOL/AFP via Getty Images

התותחנים ממשיכים לצנוח עם משחק הליגה השישי ברציפות ללא ניצחון. חניכיו של מיקל ארטטה נותרו במקום ה-15 ורחוקים כעת רק שש נקודות מהקו האדום. הקדושים המפתיעים נעצרו לראשונה אחרי שני נצחונות ברציפות ונותרו ברביעייה הראשונה עם 24 נקודות.

לסטר סיטי – אברטון 2:0

השועלים קיוו לכבוש זמנית את המקום הראשון עד להשלמת המשחק בין ליברפול לטוטנהאם, אך נתקלו בכחולים מליברפול וירדו למקום הרביעי. חניכיו של קרלו אנצ'לוטי מנגד, נצמדו לרביעייה המובילה עם 23 נקודות והשלימו ניצחון שני ברציפות. רישארליסון הבריזלאי העלה את אברטון ליתרון כבר בדקה ה-21 בזכות בעיטה חזקה ממרחק שהותירה את קספר שמייכל המום אחרי שרק הצליח לגעת בכדור, ומייסון הולגייט חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-72 עם נגיעה מקרוב.

ג'ימס ג'סטין מול בן גודפריי | Alex Pantling/Getty Images

לידס יונייטד – ניוקאסל 2:5

משחק רב תהפוכות באלנד רואד: ג'ף הנדריק העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26, אך זה לא החזיק זמן רב ותשע דקות לאחר מכן, פטריק במפורד איזן את התוצאה. המהפך הושלם בדקה ה-65 מרגלו של רודריגו, אך גם היתרון החזיק לזמן קצר, ורק ארבע דקות אחר כך התוצאה אוזנה בשנית על ידי קירן קלארק.

הקצה הגבוה המשיך עם סטיוארט דאלאס שהחזיר את היתרון לחבורה של מרסלו ביילסה בדקה ה-77 ושמונה דקות אחר כך אזגיאן אליוסקי, שלוש דקות אחר כך וזה כבר 2:5, והפעם זה ג'ק הריסון עם השער שקבע את תוצאת הסיום. לידס התאוששה אחרי שני הפסדים ברציפות ונצמדה ליריבתה ניוקאסל שמצידה הפסידה אחרי שני נצחונות רצופים, ושתי הקבוצות כעת עם 17 נקודות אך השחורים לבנים עם משחק אחד פחות.

שחקני לידס חוגגים | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי