אלופה גאה: ליברפול ניצחה 1:2 דרמטי את טוטנהאם ועלתה לפסגה

ה"מייטי רדס" הגיעו שוב למשחק גדול וכבשו את המקום הראשון בפרמיירליג. שער של פירמינו בדקה ה-90 הכריע. סלאח כבש ראשון במשחק (26), סון איזן (33) בבעיטה הראשונה של טוטנהאם למסגרת

(גודל טקסט)

כשהן מחזיקות במאזן זהה ומסומנות בתור הקבוצות שעשויות לזכות באליפות בתום העונה, ליברפול וטוטנהאם נפגשו הערב (רביעי) באנפילד "משחק העונה", בו האדומים ניצחו 1:2 דרמטי ועלו לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה.

שני הצדדים הגיעו למשחק לאחר שסיימו בתיקו מפתיע במחזורים הקודמים, ולקראת הסיום נראה שהקבוצה של יורגן קלופ תצא הקבוצה המאוכזבת במשחק, לאחר שרשמה לא פחות מ-10 בעיטות לעבר השער של הוגו לוריס, כשמנגד התרנגולים כבשו בבעיטה היחידה שלהם לעבר המסגרת של אליסון. בתוספת הזמן הגיע רוברטו פירמינו, אשר כבש בנגיחה את שער הניצחון המיוחל של האלופה.

גארת' בייל לא נכלל בסגל של ז'וזה מוריניו למשחק בעקבות מחלה, כאשר מנגד ה"מייטי רדס" חסרו בעיקר את דיוגו ז'וטה וטיאגו אלקנטרה הפצועים. לכר הדשא עלתה השלישייה המוכרת – רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, ואחרי 26 דקות סלאח היה גם האיש ששבר את הקרח במשחק עם שערו ה-11 העונה.

רוברטו פירמינו חוגג | Peter Powell – Pool/Getty Images

לצערה של ליברפול, היתרון שלה החזיק פחות מעשר דקות, זאת לאחר שהסקורר הגדול ביותר של טוטנהאם העונה, יונג-מין סון, נותר לבדו מול אליסון וכבש ללא בעיות. השחקנים באדום המשיכו ללחוץ את השער ללא הפסקה וכשלו בפעולה האחרונה, והיה נדמה שהקבוצה מלונדון תעניש אותם על כך לאחר החמצות של סטיבן ברחוויין ההולנדי.

בדקה ה-90, בצורה הדרמטית ביותר ולעיני כ-4,000 צופים לחוצים, אנדי רוברטסון הרים כדור קרן לעבר מרכז הרחבה, פירמינו הצליח לברוח לשומר ולנגוח את שער הניצחון היקר של ליברפול.

תוצאות נוספות

ווסטהאם – קריסטל פאלאס 1:1
פולהאם – ברייטון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי