הנדרסון: "אני פשוט בעננים". קלופ סיפר מה מוריניו לחש לו בסוף

הקפטן נפעם לאחר ה-1:2 הדרמטי על טוטנהאם שלקח את הקבוצה לפסגה: "מהמשחקים הטובים של ליברפול העונה". המאמן: "מקווה שפירמינו לא מפקפק בעצמו. ז'וזה אמר שהקבוצה הטובה הפסידה". ג'ונס ו-וויליאמס זכו לשבחים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לילה סופר-מרגש חוותה אתמול (רביעי) ליברפול והוכיחה שוב, אם למישהו היה ספק – שהיא המועמדת לזכות באליפות גם העונה. הקבוצה של יורגן קלופ רשמה 1:2 דרמטי על טוטנהאם באנפילד בזכות שער דרמטי של רוברטו פירמינו בתוספת הזמן. על אף הרכב חסר ומאולתר והשתלטה על הפסגה בגאון. מוחמד סלאח שכבש ראשון המשיך לאמלל את הספרס מולה הגיעה לשמונה כיבושים – בדומה לבורנמות' ו-ווטפורד ונגד אף יריבה הוא לא כבש יותר, אך טובים לא פחות ממנו היו הצעירים.

צפו ביורגן קלופ מסכם את הניצחון לספורט1

ריס וויליאמס, בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, ניצח בכל הקרבות מול שחקני ההתקפה המסוכנים של היריבה בזמן שקרטיס ג'ונס בלט במרכז השדה עם 106 מסירות מדויקות מתוך 113, השיג תשעה כדורים חוזרים, איים על השער שלוש פעמים ויצר עוד שתי הזדמנויות. אין ספק שקלופ יכול להיות גאה. אפשר לומר שבידיוק בזמן הציגה ליברפול משחק גדול. ג'ונס זכה לציון 8 ב"דיילי מייל" שם נכתב כי הוא זרח על המגרש.

יורגן קלופ עבר שחקן-שחקן והתחבק איתו לאחר המשחק. לאחר דקות לא פשוטות הצבע חזר לו לפנים. המאמן סיכם כהרגלו בדרך יצירתית. "זו הייתה תקופה קשה, הלילה הזה יוצא דופן לחלוטין. משחק צמרת, היינו ראויים לניצחון, כל כך קשה לשחק נגדם מול הארגון שלהם מצד אחד והאיכות מצד שני. אהבתי את המשחק. אני לא חושב שחסר לנו ביטחון, אנחנו לא חושבים על זה בכלל. יש כאן קבוצה נהדרת, אבל אנחנו במצב קשה גם בגלל הפציעות. בכל מקרה אנחנו משחקים מייד שוב עוד מעט". לאחר מכן סיפר מה ז'וזה מוריניו לחש לו באוזן: "הוא אמר שהקבוצה הטובה יותר הפסידה".

על סוד הקסם בדקות האחרונות: "זה לא קרה יותר מדי פעמים העונה הזו. אין לי בעיה שנחזור לכבוש שערים מאוחרים אם צריך. אני באמת חושב שהגיע לנו לנצח הערב (אתמול) על אף שגם לטוטנהאם היו מצבים. אבל אנחנו לא ברי מזל. אי אפשר לשמור על שחקנים כמו הארי קיין במשך 90 דקות מבלי שיגיעו למצב. עשינו הופעה סנסציונית. אולי אנשים יחשבו שזה דומה קצת לעונה שעברה, יכול להיות, אבל זה היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו מזה זמן רב".

זה לא סוד שפירמינו חווה עונה לא פשוטה. השער שכבש אתמול היה השלישי שלו בלבד העונה על אף שרשם כבר 20 הופעות בכל המסגרות. קלופ אמר על הברזילאי: "אני מקווה שהוא לעולם לא מפקפק בעצמו. יש הרבה דיבורים, אנשים מופתעים שהוא מבקיע? הוא כובש שערים חשובים עבורנו. בשבילנו חשוב רק שהכדור ברשת, לא אכפת לנו מי מבקיע. הוא עושה הרבה דברים כמו ליצור מצבים ולפנות שטחים. אני חושב שהשער באמת היה חשוב יותר עבורנו מאשר עבורו".

יורגן קלופ, ז'וזה מוריניו | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

הקפטן ג'ורדן הנדרסון: "זה היה קרב גדול, מאוד טקטי, ציפינו לכך. שיחקנו טוב, יצרנו מצבים אבל ספגנו. אני חושב שהביצועים שלנו היו יוצאים מן הכלל. המשכנו להאמין ולשחק עד הסוף. אנחנו מתרכזים בלשחק עד לשריקת הסיום, לא חושבים על שיאים, תוצאות או נקודות שיילכו לאיבוד. במחזור הקודם לא הצלחנו לנצח והפעם כן".

האם זה המשחק הטוב של הקבוצה העונה: "הייתי אומר שזו אחת ההופעות הטובות שלנו העונה. עם הכדור, בלי הכדור, הפעלנו לחץ גדול, זכינו במאבקים, רצנו בלי הפסקה. אני מרגיש בעננים". הקפטן החמיא לוויליאמס: "אמרתי לפני המשחק שהוא יצטיין – וזה קרה. הוא שיחק נפלא. שמעתי אותו כל הזמן מדבר, זה מדהים עבור שחקן כה צעיר. צריך לציין גם את פאביניו לידו, ההגנה וכל הקבוצה".

הזינוק לפסגה: "אנחנו רוצים להתמקד רק בעצמנו, אני יודע שאנחנו אומרים את זה שוב ושוב ואולי אתם משתעממים. אבל אנחנו שמחים לנצח. מייד מצפה לנו קריסטל פאלאס שהם יריבה חזקה שהשיגה תוצאות טובות. אולי טוטנהאם תהיה בדאון עכשיו אחרי ההפסד המאכזב".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1022170

"שער זהב של פירמינו ברגע האחרון שלח את ליברפול לפסגה על חשבון טוטנהאם שהייתה יריב עיקש מאוד ורשמה החמצות גדולות", נכתב ב-"BBC". "קלופ השתולל ונע מצד לצד, השתולל לפני שחגג בטירוף עם שחקניו. לאחר משחק רע נגד פולהאם, זו הייתה התגובה המושלמת והחזרה למקומם הטבעי – ראש הטבלה". "פירמינו היה הגיבור של ליברפול ושחרר אותה מהכבלים שהציבה טוטנהאם. הקבוצה הטובה ביותר ניצחה, אבל זה לא היה רחוק מסיום אחר", נכתב ב"דיילי מייל". "הדרמה המדהימה הגיעה בידיוק כשהיה נראה שהמאמץ השתלם לספרס והיא השיגה נקודה באנפילד. נגיחה של פירמינו, שברח מהציפורניים של טובי אלדרווירלד, החזירה את ליברפול לראש הטבלה על חשבון המתמודדת לתואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי