ללא רחמים: ליברפול דרסה 0:7 את קריסטל פאלאס

האלופה רשמה ניצחון מוחץ, השני שלה ברציפות, והגדילה לשש נקודות את הפער מטוטנהאם בפסגת הפרמיירליג. פירמינו וסלאח רשמו צמד ובישול כל אחד, מינאמינו כבש שער בכורה בליגה, מאנה והנדרסון הבקיעו גם הם

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) בקול תרועה רמה: אלופת אנגליה, ליברפול, הביסה ללא תנאי 0:7 את קריסטל פאלאס ורשמה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה והשני הרצוף שלה בליגה, כשהיא סופרת כבר 10 מחזורים ללא הפסד. מנגד, "הנשרים" נוצחו לראשונה אחרי שלושה משחקים. המייטי רדס הגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות והעבירו את הלחץ לטוטנהאם השנייה בטבלה, שתפגוש מחר את לסטר בקרב צמרת (16:05, שידור ישיר בספורט2).

טאקומי מינאמינו נתן את אות הפתיחה לחגיגת השערים כשהעלה את קבוצתו של יורגן קלופ ליתרון בדקה השלישית, אחרי שקיבל כדור ברחבה ובעט מדויק לפינה. בדקה ה-35 הכדור הגיע לרוברטו פירמינו מתוך ערבובייה, החלוץ מסר קדימה למאנה, שהשתלט במהירות וירה חזק לרשת את השני של ליברפול. דקה לפני ההפסקה, הברזילאי כבש בעצמו: אנדרו רוברטסון הוביל מתפרצת בקו שמאל ושלח מסירת רוחב נהדרת לפירמינו, שהיה חופשי לחלוטין במרכז וסיים בקלות כדי לקבוע 0:3 בתום מחצית אחת.

בדקה ה-52 ג'ורדן הנדרסון המשיך את המבול, כשהצטרף להתקפה מאחור ובעט פנימה חזק מקו ה-16. פירמינו השלים צמד בדקה ה-68, אחרי שניצל מסירת עומק טובה ממוחמד סלאח והכניע את השוער גוואיטה בצ'יפ. בדקה ה-80 סלאח הצטרף לרשימת המבקיעים, אחרי שג'ואל מאטיפ נגח ראשון מכדור קרן והמצרי המשיך בנגיחה נוספת שהפכה לשער השישי. ארבע דקות מאוחר יותר, סלאח כבש סגר צמד משלו וחתם את תוצאת הסיום, עם השער היפה במשחק: הקיצוני קיבל את הכדור בצד ימין, סידר לעצמו זווית לבעיטה בשמאל וסובב את זה לחיבורים.

ליברפול תחזור לפעילות יומיים לאחר חג המולד, אז יחכה לה משחק ביתי נגד העולה החדשה ווסט ברומיץ'. קריסטל פאלאס תנסה להתאושש מהמהלומה שספגה היום, במשחק חוץ נגד אסטון וילה שיתקיים בעוד שבוע בדיוק.

שחקני ליברפול חוגגים | John Powell/Liverpool FC via Getty Images
מינאמינו. שער בכורה בליגה | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי