צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח וגברה 0:1 על סאות'המפטון

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני המחזורים האחרונים, הקבוצה של פפ גווארדיולה השיגה שלוש נקודות בזכות שער של סטרלינג והיא רחוקה שמונה נק' מליברפול. בהמשך: ארסנל מול אברטון (19:20, ספורט2)

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:7 המטורף של ליברפול על קריסטל פאלאס מוקדם יותר היום (שבת), משחקי המחזור ה-14 בפרמיירליג נמשכו הערב עם מנצ'סטר סיטי, ששבה למסלול הניצחונות אחרי 0:1 קשה על סאות'המפטון. בהמשך, ארסנל תתמודד מול אברטון בגודיסון פארק (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט2) וניוקאסל תפגוש את פולהאם (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2).

סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי 1:0

אחרי שסיימה בתיקו בשני המחזורים האחרונים (0:0 מול מנצ'סטר יונייטד ו-1:1 מול ווסט ברומיץ'), הקבוצה של פפ גווארדיולה, שסובלת מחוסר יציבות העונה, חזרה לנצח. כעת, התכולים עלו זמנית למקום החמישי והם רחוקים שמונה נקודות מליברפול שבפסגה – פער אותו יוכלו לצמק עוד יותר שכן לסיטיזנס משחק חסר ביחס לאלופה.

סאות'המפטון, מנגד, נותרה במקום הרביעי, אך עלולה לאבד אותו עד להשלמת שאר משחקי המחזור. הקדושים הקשו מאוד על מנצ'סטר סיטי, ואפשר להגיד שהמשחק היה די שוויוני, וחניכיו של גווארדיולה שוב לא הרשימו. מי שהכריע את ההתמודדות היה ראחים סטרלינג בדקה ה-16 בלבד, אחרי שקיבל בישול פנטסטי מקווין דה בריינה ובקור רוח מרשים בתוך הרחבה מצא את הרשת והעניק יתרון שהחזיק מעמד עד לסיום.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Adrian Dennis – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי