סולשיאר: "השחקנים רוצים ללמוד איך זה מרגיש לזכות בתואר"

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

מאמן יונייטד מוכן לרבע גמר גביע הליגה מול אברטון ברביעי (21:55, ספורט2): "מכוונים לזכייה". אנצ'לוטי: "אם אתה משאיר שטחים לפרננדס - אתה מת". טוטנהאם תפגוש את סטוק (19:25, ספורט2), מוריניו: "לא משחק קל"

(גודל טקסט)

גביע הליגה האנגלי מגיע לשלבים המכריעים. מחר (רביעי) יימשך שלב רבע הגמר עם קרב מסקרן במיוחד בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון בגודיסון פארק (החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט2). בנוסף, טוטנהאם תתמוד בחוץ מול סטוק סיטי (החל מ-19:25, שידור ישיר בספורט2).

אברטון – מנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים נראים טוב מאוד בתקופה האחרונה, ואחרי ה-2:6 האדיר על לידס מצפה להם קרב קשוח מול הטופיז. בעונה הקודמת יונייטד הגיעה לשלושה חצאי גמר שונים – בליגה האירופית, בגביע האנגלי ובגביע הליגה, אך באף אחד מהמפעלים היא לא הצליחה להתקדם מעבר. מחר היא רוצה שוב להגיע לחצי הגמר, אך המאמן אולה גונאר סולשיאר, סימן את הזכייה בתואר השלישי בחשיבותו באנגליה כמטרה.

"אנחנו מכוונים לזה", אמר סולשיאר. "אנחנו רוצים להשתפר בכל עונה, וכדי להשתפר ביחס לעונה שעברה אנחנו צריכים להגיע לגמר, וכמובן שכשמגיעים לגמר אז יש רק דבר אחד חשוב וזה להניף את הגביע. כשזכיתי כשחקן בגביע ב-2006 אני חושב שזה היה התואר הראשון של שחקנים כמו נמניה וידיץ' ופטריס אברה – וזכייה בתואר נותנת משהו לקבוצה. אנחנו רוצים מאוד לזכות בגביע והשחקנים רוצים מאוד ללמוד איך זה מרגיש לזכות בתואר".

אולה גונאר סולשיאר | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

אברטון של קרלו אנצ'לוטי, מנגד, הגיע בפעם האחרונה לחצי גמר המפעל ב-2015/16 ותקווה להפתיע מחר את השדים האדומים. הטופיז נמצאים במקום הרביעי בליגה וברצף של שלושה ניצחונות מול יריבות לא פשוטות בכלל – צ'לסי, לסטר וארסנל, וגם הם מגיעים בפורמה מצוינת, אך ייאלצו להסתדר ללא חאמס רודריגס. אנצ'לוטי אמר לקראת ההתמודדות: "למדתי שאם אתה משאיר שטחים לברונו פרננדס – אתה מת. הוא שחקן המפתח של יונייטד ואנחנו צריכים לטפל בו. אנחנו נותנים חשיבות רבה למפעל הזה, אברטון מעולם לא זכתה בו. אנחנו שני משחקים מהגמר ואנחנו מאוד רוצים להיות שם. נעלה עם ההרכב הכי חזק".

סטוק – טוטנהאם

התרנגולים קיבלו יריבה נוחה בדמות סטוק מהמקום השביעי בצ'מפיונשיפ. רק לפני שבוע טוטנהאם עוד הייתה בפסגת הפרמיירליג, אך לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים בליגה ואף הפסידה בשניים האחרונים לליברפול (שפתחה פער במקום הראשון) וללסטר. ושהצמרת של הליגה האנגלית כל כך צפופה כמו השנה – היא פתאום מוצאת את עצמה במקום השישי. ז'וזה מוריניו מכיר היטב את המפעל וזכה בו ארבע פעמים בעבר – שלוש פעמים עם צ'לסי ופעם אחת עם מנצ'סטר יונייטד.

המאמן הפורטוגלי אמר לקראת ההתמודדות: "נשאר לנו לנצח שלושה משחקים כדי לזכות בתואר. אם ננצח את סטוק, יישארו לנו שני משחקים מול קבוצות שיש להן את אותן שאיפות כמו שלנו – מנצ'סטר סיטי, ארסנל, יונייטד, אברטון, ניוקאסל – כולם רוצים אותו דבר. גם קבוצות מהצ'מפיונשיפ רוצות לזכות, כמו ברנטפורד. בעשור האחרון ההבדל בין הקבוצות מהפרמיירליג לצ'מפיונשיפ מינימלי, וזה שאנחנו משחקים מול סטוק לא אומר שזה משחק קל יותר מהאחרים".

ז'וזה מוריניו | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי