סולשיאר סוף סוף התייחס למצב פוגבה: "הוא רוצה לזכות בתארים"

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Clive Brunskill/Getty Images

שיחת היום ביונייטד אחרי ה-0:2 על אברטון וההעפלה לחצי גמר גביע הליגה: תארים. המאמן דיבר על הקשר, מוגוויר: "מצפים מאיתנו להניף גביעים". קבאק ומילנקוביץ' מועמדים. וגם: הרצף ההיסטורי וסיטי שמחכה בשלב הבא

(גודל טקסט)

במנצ'סטר יונייטד חולמים להניף גביע. לא אכפת להם איזה, רק שוב להרגיש את טעם הזכייה בתואר. לפני יומיים המאמן אולה גונאר סולשיאר סיפר ש"השחקנים רוצים ללמוד איך זה מרגיש לזכות בתואר", ואתמול (רביעי) קבוצתו הצליחה להעפיל לחצי גמר גביע הליגה אחרי 0:2 קשה על אברטון – והיא רחוקה רק שני ניצחונות מהנפת גביע.

צפו בתקציר: 0:2 ליונייטד על אברטון

זה היה לא פשוט בכלל, ורק בדקה ה-88 אדינסון קבאני בשער גדול העלה את השדים האדומים ליתרון ובעצם הכריע את המשחק. השני הגיע בתוספת הזמן מרגליו של אנטוני מרסיאל. נראה שדברים מתחילים להתחבר לחלוץ הצרפתי, שאחרי שישה משחקים בהם לא כבש או בישל – מצא את הרשת פעמיים ובישל עוד ארבע פעמים בשלושת משחקיו האחרונים.

בשלב הבא מחכה מנצ'סטר סיטי – שנה שנייה ברציפות. זו רק הפעם השנייה בתולדות המפעל ששנה אחר שנה יתקיים אותו מפגש בחצי הגמר, אחרי שארסנל וטוטנהאם התמודדו אחת מול השנייה גם ב-2006/07 וגם ב-2007/8. הסיטיזנס זכו במפעל שלוש פעמים ברציפות, ונראה שלסולשיאר מצפה עבודה קשה. המאמן הנורבגי ניצח בכל ששת משחקי החוץ שלו כמאמן בגביע הליגה (כולל אתמול וכולל תקופתו בקרדיף סיטי) – אז בוודאי הוא לא שמח מכך שהדרבי של מנצ'סטר יתקיים באולד טראפורד.

אגב, יש עוד סיבה מדוע השדים האדומים יכולים להיות פחות מרוצים מכך שהם אלה שיארחו את המשחק במגרשם הביתי. הרצף ההיסטורי של מנצ'סטר יונייטד נמשך אתמול: זה היה ניצחון החוץ ה-13 ברציפות שלה מול קבוצה מהליגה האנגלית הבכירה – שיא מועדון.

אדינסון קבאני חוגג | Clive Brunskill/Getty Images

נושא הזכייה בתארים שוב עלה על הפרק, ובסיום סולשיאר התייחס לשלל השמועות בנוגע לפול פוגבה ורצונו לעזוב בסיום העונה: "זו תמיד דרישה במנצ'סטר יונייטד לזכות בתארים. ככל שנזכה ביותר תארים – ככה יותר שחקנים ירצו לשחק אצלנו ואז הסטנדרט שלך עולה. זו דרישה לשחקנים, אתגר גדול ואנחנו רוצים שהם ישתפרו וישתפרו. פול נמצא כאן זמן מה וכמובן שהוא רוצה לזכות בתארים. יש לו גישה טובה באימונים. הוא אוהב כדורגל, הוא שאפתן ורוצה להצליח, כמו רוב השחקנים האחרים שנמצאים בסגל".

גם קפטן הקבוצה, הארי מגווייר, דיבר על נושא הזכייה בתארים: "אנחנו משחקים במנצ'סטר יונייטד ומצפים מאיתנו לזכות בתארים. הגענו בעונה שעברה לחצי הגמר וגם עכשיו אנחנו בחצי הגמר. חשוב להגיע למשחקים הגדולים ולמעמדים הגדולים האלה, אבל עלינו להתחיל לנצח את המשחקים הגדולים האלה ולהניף גביעים".

בתוך כך, באנגליה מדווח כי יונייטד נאבקת עם ליברפול על שירותיו של אוזן קבאק, בלמה בן ה-20 של שאלקה. מחירו של הטורקי נע באיזור ה-25 מיליון ליש"ט. סולשיאר מחפש שותף למגווייר במרכז ההגנה, ושם נוסף שעלה כמועמד אפשרי הוא של ניקולה מילנקוביץ' מפיורנטינה.

אוזן קבאק
אוזן קבאק | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי