חילופי דברים בין עלי למוריניו: "אני כועס עליו"

דלה עלי | Michael Regan/Getty Images

בלאגן בטוטנהאם. הקשר ביצע טעות שהובילה לשער של סטוק בניצחון 1:3 ברבע גמר גביע הליגה וזעם כשהוחלף, המאמן: "הוא צריך להיות שחקן יוצר ולא כזה שיוצר בעיות עבור הקבוצה שלו". בייל נפצע בשריר התאומים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שוב לא שקט בגזרת דלה עלי. טוטנהאם גברה אתמול (רביעי) 1:3 על סטוק סיטי ועלתה לחצי גמר גביע הליגה, אך זה ממש לא הלך קל לתרנגולים מול היריבה מהצ'מפיונשיפ, ורק בדקה ה-70 הם עלו ל-1:2 בדרך לניצחון. והקשר הסורר? הוא שוב אכזב.

צפו בתקציר: טוטנהאם ניצחה 1:3 את סטוק

עלי, שלא כהרגלו, פתח בהרכב, איבד כדור שהוביל לשער השוויון הזמני של סטוק ל-1:1 בדקה ה-53. הוא התווכח עם המאמן ז'וזה מוריניו לאחר מכן, נרשמו חילופי דברים בין השניים ולאחר מכן הפורטוגלי החליט להחליף אותו והוא ירד מכר הדשא בדקה ה-66.

עלי לא פחד להביע את תסכולו כאשר הניף את ידו בעבר בזעם בעת הירידה לעבר הספסל. מוריניו נשאל במסיבת העיתונאים בסיום המשחק האם הוא כועס על הקשר והביע את חוסר שביעות רצונו: "כן, אני כועס. שחקן שמשחק בעמדה כזו צריך להיות שחקן שמקשר ויוצר ולא כזה שיוצר בעיות עבור הקבוצה שלו. הם עקצו אותנו בהתקפה מתפרצת, אז כן, הייתי נסער".

אגב, אם יש משהו שיכול לעודד את טוטנהאם בעלייה לחצי הגמר זו העבודה שמדובר בפעם החמישית שמוריניו מגיע למעמד – ובכל ארבע הפעמים הקודמות הוא גם סיים עם הנפת גביע – עם צ'לסי ב-2004/05, 2006/07 ו-2014/15 ועם מנצ'סטר יונייטד ב-2016/17.

גארת' בייל כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-22 בנגיחה, אך הוולשי נאלץ להתחלף במחצית בעקבות חשד לפציעה בשריר התאומים. "זו הייתה ההחלטה שלו להתחלף", סיפר מוריניו. "הוא הרגיש את זה לקראת סוף המחצית הראשונה והוא לא רצה להמשיך, אז הוא נשאר לחדר ההלבשה".

ז'וזה מוריניו | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי