אחרי דחיית המשחק נגד מנצ'סטר סיטי: אברטון דורשת הסברים

גודיסון פארק | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

במועדון לא שלמים עם ההחלטה לדחות את המפגש עם התכולים: "שלום הציבור בעדיפות עליונה, אך נדרוש חשיפה מלאה של כל מידע שסיטי תעביר לפרמיירליג כדי להבין מה הוביל להחלטה", נמסר בהודעה רשמית

(גודל טקסט)

באברטון לא עברו לסדר היום אחרי דחיית המשחק נגד מנצ'סטר סיטי אתמול (שני). ארבע שעות בלבד לפני המועד שנקבע לשריקת הפתיחה הודיעה הפרמיירליג כי המפגש בין הקבוצות נדחה, זאת לאחר שאצל התכולים התגלו לפחות חמישה נדבקים בקורונה, כאשר ישנו חשש להתפשטות חמורה אף יותר. אלא שעל אף הנסיבות, במועדון ממרסיסייד לא לגמרי קיבלו את ההחלטה ומתכוונים לדרוש הסברים לגביה.

"בעוד שלום הציבור תמיד יהיה בעדיפות עליונה עבור אברטון, אנו מתכוונים לדרוש חשיפה מלאה של כל מידע אשר מנצ'סטר סיטי תספק לפרמיירליג, כך שלמועדון יובהר מדוע התקבלה החלטה זו", נמסר מטעם אברטון בהודעה רשמית. על פי חוקי הפרמיירליג, משחק לא יידחה אלא אם כן אחת הקבוצות אינה מסוגלת להעמיד 14 שחקנים לפחות.

מוקדם יותר העונה, בתקשורת האנגלית דווח כי הנהלת הליגה תגנה בקשות לדחיית משחקים כתוצאה מהתפרצויות קורונה: "המועדונים קיבלו אזהרה שאם אין להם פחות מ-14 שחקנים כשירים, המשחקים שלהם יתקיימו כמתוכנן. אם מועדון יסרב לכבד את לוח המשחקים בפרמיירליג, תורכב ועדה עצמאית שתחליט על עונש בהתאם למקרה, החל מקנס ועד ניכוי נקודות פוטנציאלי", נכתב אז בממלכה.

ב"ליברפול אקו" נטען הבוקר כי על אף ההצהרה הנ"ל, בליגה האנגלית בוחנים כל מקרה לגופו ולא היו מוכנים לקחת סיכון שהנגיף יתפשט אל מחוץ למנצ'סטר סיטי, כאשר המשחק היה אמור להתקיים לעיני 2,000 צופים. בידיעה צוין כי ההחלטה התקבלה כמשנה זהירות ומתוך "היגיון בריא", אולם כאמור, באברטון מבקשים להבין יותר לעומק מה הוביל למהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי