יונייטד רצה לאליפות? סולשיאר: "יש לנו אמונה"

אחרי ה-0:1 הדרמטי על וולבס דקה ה-93, השדים האדומים רחוקים שתי נקודות מהפסגה. המאמן: "צריך להגיע למחזור ה-30 כדי לדבר על מרוץ לתארים. פרננדס? עשה יותר עבורם מאשר עבורנו". וגם: ראשפורד קטע רצף שלילי

(גודל טקסט)

כדאי להתחיל לספור את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים אמנם פתחו לא טוב ולא יציב את העונה בפרמיירליג, אך אחרי ה-0:1 הדרמטי אתמול (שלישי) על וולבס בדקה ה-93 הקבוצה מדורגת כבר במקום השני אחרי 15 מחזורים – שתי נקודות בלבד פחות מליברפול שבפסגה. ועם תקוות גדולות כאלה מסיימים את 2020.

הניצחון אתמול הגדיל את רצף המשחקים ללא הפסד בליגה לתשעה, ובעונה כזו, כשאף קבוצה לא יציבה – אולי זו העונה בה יונייטד תוכל להחזיר לעצמה את תואר "אלופת אנגליה" לראשונה מאז עונת 2012/2013, עונתו האחרונה של סיר אלכס פרגוסון על הקווים.

מי שהכריע את המשחק בדקה ה-93 היה מרכוס ראשפורד, שקיבל כדור ארוך מברונו פרננדס ובעט מתוך הרחבה כדור שחדר לרשת תוך כדי שהוא פוגע מאחד משחקני הגנת וולבס. עבור החלוץ האנגלי זה היה שער שביעי העונה בפרמיירליג – אך הראשון באולד טראפורד, שיונייטד כל כך התקשתה בו מתחילת העונה. הפעם האחרונה בה ראשפורד מצא את הרשת באצטדיון הביתי שלו היה 845 דקות משחק קודם לכן בו, בחודש יולי מול סאות'המפטון.

מרכוס ראשפורד חוגג | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

בכלל, ראשפורד הפך למושיע והביא ניצחון מאוחר שלא זוכרים הרבה זמן במועדון. השער נכבש בדקה ה-92:51, וזה שער הניצחון המאוחר ביותר שכבשה מנצ'סטר יונייטד מאז ספטמבר 2009 – אז היה זה מייקל אואן שעלה מהספסל וניצח את מנצ'סטר סיטי בדקה ה-95:27.

המאמן אולה גונאר סולשיאר נשאל בסיום המשחק כמובן על אליפות אפשרית, כי כולם קיבלו תיאבון כשהפסגה רחוקה רק שתי נקודות. "אין מרוץ אליפות אחרי 15 מחזורים", ענה הנורבגי וצינן את האווירה. "צריך להגיע למחזור 30 ואז אולי נוכל לדבר על מרוץ לתארים".

"האמונה קיימת. אנחנו מגיעים לכל משחק במחשבה שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום. הראינו כבר למה אנחנו מסוגלים, ועכשיו אנחנו משתפרים גם במשחקי הבית. הניצחון הזה חשוב מאוד לביטחון ולגישה שלנו", המשיך סולשיאר.

אולה גונאר סולשיאר | Sam Bagnall – AMA/Getty Images

פרננדס, שהיה מעורב בשנה האחרונה בהכי הרבה שערים בפרמיירליג (32, 18 כיבושים ו-14 בישולים) סיפק את האסיסט לשער הניצחון, שאולי עוד יהיה קריטי בהמשך. סולשיאר הודה שההופעה שלו אמש לא הייתה הטובה ביותר שלו: "הוא בהחלט לא שיחק את המשחק הכי טוב שלו, היו לו הופעות טובות יותר, אבל הוא תמיד נמצא בסביבה ויוצר מצבים. אולי הוא עשה במשחק עשה יותר עבורם מאשר עבורנו, אבל יש לו את הכישרון למסור, ובסוף זה עבד".

ברונו פרננדס | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי