Sport1 Banner

קלופ אופטימי: "אנחנו במצב הכי טוב שיש". מאטיפ ייעדר שלושה שבועות

מאמן ליברפול הרגיע את הרוחות לאחר שאיבד שוב נקודות, הפעם נגד ניוקאסל: "רק מראה איזו עונה מורכבת עוברת על כולם". בתקשורת קבעו: "מאבק האליפות פתוח לרווחה". הבלם נפגע במפשעה ועשוי לפספס את יונייטד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

משחקי חג המולד בליגה האנגלית גרמו לקבוצות צמרת רבות לאבד נקודות ונראה שליברפול היא המאוכזבת הגדולה ביותר, לאחר שסיימה אתמול (רביעי) ב-0:0 מתסכל אצל ניוקאסל, במשחק בו האלופה תקפה ללא הפסקה, אך מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו פשוט לא הצליחו לשים את הכדור ברשת.

מי שבעיקר יצאה מנצחת מהמשחק אמש היא מנצ'סטר יונייטד, אשר ניצחה בשלישי בצורה דרמטית את וולבס וכעת רחוקה שלוש נקודות בלבד מהיריבה הגדולה מליברפול. לאחר שריקת הסיום בהתמודדות אתמול, המאמן יורגן קלופ הבהיר: "המצב שלנו בטבלה זה הדבר האחרון שמעניין אותי. זה לא אומר כלום. סיימנו בשני המשחקים האחרונים בתיקו ואנחנו עדיין בפסגה, זה רק מראה איזו עונה מורכבת עוברת על כולם".

המנג'ר הגרמני הוסיף: "אנחנו במצב טוב, אולי הכי טוב שיש. אומרים שכשהחיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם לימונדה. זה הדבר היחידי שאני רוצה לחשוב עליו. הצלחנו למצוא פתרונות במשחק, הגענו למצבים, חלק מהם היו מטורפים, אבל לא הצלחנו לנצל אותם. בגלל זה נגמר 0:0. אני בסדר עם ההופעה של הקבוצה. לא שמח על התוצאה, אבל היכולת הייתה טובה" סיכם קלופ.

קלופ. "לא שמח על התוצאה, אבל היכולת הייתה טובה" | Peter Powell – Pool/Getty Images

מלבד המשחק המאכזב, מאמנה של ליברפול אישר כי ג'ואל מאטיפ, מהבלים הבודדים שנותרו לו, לאור גל הפציעות, ייעדר בשלושת השבועות הקרובים בעקבות פגיעה במפשעה. על הנייר, הבלם הגרמני-קמרוני אמור להפסיד את המשחק מול השדים האדומים (17.1), אך ייתכן כי הוא יחזור לכשירות עד אז.

בתקשורת האנגלית נכתב: "ליברפול השתמשה בכל דבר אפשרי נגד ניוקאסל. היא יצרה הזדמנויות ללא הפסקה, אבל ניוקאסל הצליחה להחזיק מעמד בזכות משחק הגנה שמתאים לסטיב ברוס מאמנה, עוד מימיו כשחקן מוביל בליגה".

"שתי נקודות נוספות נשמטו עבור הקבוצה שהפכה את 2020 לשלה, ועכשיו נמצאת מול אתגר עצום ב-2021. מאזן משחקי החוץ שלה – רק שני ניצחונות מחוץ לאנפילד – מאז פתיחת העונה מסמן לנו שמאבק האליפות פתוח לרווחה".

מוחמד סלאח, קארל דארלו | Stu Forster/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי