בייל ייעדר מול לידס, סאקה בספק לווסט ברומיץ'

גארת' בייל | Andrew Kearns - CameraSport via Getty Images

קשר טוטנהאם יחמיץ את הקרב המסקרן מול חניכיו של ביילסה בשבת (14:20, ספורט2), מוריניו ינסה לחזור לנצח אחרי 5משחקים. הכוכב הצעיר של ארסנל, שהיה חלק מרכזי ביציאה מהבוץ, עשוי להיעדר (21:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 של הפרמיירליג ייצא הערב לדרך עם שני משחקים נהדרים, כאשר במוקד מנצ'סטר יונייטד תפגוש את אסטון וילה (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט1). בנוסף, אברטון תתמודד מול ווסטהאם (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט1). מחר יתקיימו ארבעה משחקים נוספים – טוטנהאם מול לידס (החל מ-14:20, שידור ישיר בספורט2), ארסנל מול ווסט ברומיץ' (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2), וולבס מול ברייטון (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט2) וקריסטל פאלאס מול שפילד יונייטד (החל מ-16:50, שידור ישיר בספורט2).

טוטנהאם – לידס (14:20, ספורט2)

איזו נסיגה במשחקים האחרונים לקבוצה של ז'וזה מוריניו, שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים (בהם צברה שתי נקודות מלבד מתוך 12) והתרחקה משמעותית מהפסגה – בה שהתה עד לפני ההפסד לליברפול. כעת המרחק מהאלופה עומד על שבע נקודות. מחר התרנגולים ינסו לחזור למסלול הניצחונות, אך זה לא יהיה פשוט בכלל מול הקבוצה המרגשת של מרסלו ביילסה, אשר מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, כאשר האחרון שבהם היה 0:5 ענק על ווסט ברומיץ'.

ג'ובאני לו צ'לסו וגארת' בייל ייעדרו אצל טוטנהאם, כאשר גם לוקאס מורה נמצא בספק אך אמור להיות כשיר להתמודדות. הארי קיין ויונג מין סון ימשיכו כמובן לשתף פעולה בהתקפה, כאשר סטיבן ברחוויין צפוי לשחק לצדם. לידס מגיעה עם סגל חסר ותאלץ להסתדר ללא רובין קוך, דייגו יורנטה, אדם פורשו וגייטנו ברארדי. מתאוש קליך וליאם קופר נמצאים בספק.

ז'וזה מוריניו | Lindsey Parnaby – Pool/Getty Images

ווסט ברומיץ' – ארסנל (21:50, ספורט2)

האם התותחנים מסוגלים לייצר יציבות? אחרי תקופה נוראית, הם נמצאים ברצף של שני ניצחונות, אשר עזרו להם לברוח ממעמקי התחתית. מחר הם יגיעו כפייבוריטים מוחלטים מול העולה החדשה מהמקום ה-19, שלא ניצחה בששת משחקיה האחרונים ובאחרון שבהם הובסה 5:0 מול לידס. כל דבר חוץ מניצחון יהיה כישלון עבור ארסנל, שכבר איבדה המון נקודות העונה. מצד שני – ניצחון והיא כבר תהיה במרכז הטבלה ואפשר יהיה להגיד שיצאה לדרך חדשה.

המאמן מיקל ארטטה יחסר את הבלם גבריאל אשר נדבק בקורונה ושוב את תומאס פארטיי, שלא מצליח לייצר יציבות ולשחק באופן קבוע מאז הצטרף ביום האחרון של חלון ההעברות של הקיץ. מלבדם, דויד לואיז ו-וויליאן נמצאים בספק, אך זה לא חמור כמו העובדה שגם השתתפותו של בוקאיו סאקה מוטלת בספק. האחרון מציג יכולת פשוט נפלאה במחזורים האחרונים והתותחנים זקוקים לו מאוד. ההערכה היא שיהיה כשיר ויפתח בקישור ההתקפי לצד כישרון צעיר אחר שפורח במשחקים האחרים, אמיל סמית' רואו – השניים שאולי אחראים יותר מכולם ליציאה של ארסנל מהמשבר.

בוקאיו סאקה | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

ברייטון – וולבס (19:20, ספורט2)

הזאבים הלא יציבים רוצים לחזור למסלול הניצחונות אחרי שצברו נקודה אחת בלבד מתוך התשע האחרונות. הקבוצה המוכשרת של נונו אספיריטו סנטו מדורגת כעת במקום ה-12 ותפגוש את השחפים מהמקום ה-17, שרחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום. ברייטון מציגה העונה כדורגל חיובי, אך פשוט לא מצליחה לייצר תוצאות טובות ולא ניצחה כבר שבעה משחקים רצופים. טאריק לאמפטי הנפלא ימשיך להיעדר אצל המארחת, כמו גם פלורין אנדונה וחוסה איסקיירדו. אדם ללאנה בספק. אצל וולבס, מלבד ראול חימנס שלא ברור מתי ישוב לשחק, ג'וני ייעדר ושיתופו של לאנדר דנדונקר מוטל בספק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי