נשארה ב-2020: הפסד 1:0 ביתי לאברטון נגד ווסטהאם

אחרי חמישה מחזורי פרמיירליג ללא הפסד וארבעה ניצחונות רצופים, המומנטום של "הטופיז" נעצר על ידי קבוצתו של דייויד מויס, שניצחה לראשונה מזה ארבעה משחקים בליגה בזכות שער של תומאש סוצ'ק בדקה ה-86

(גודל טקסט)

אברטון סיימה את שנת 2020 במומנטום נפלא שכלל ארבעה ניצחונות רצופים וחמישה מחזורי פרמיירליג ללא הפסד, אלא שתחילתה של השנה החדשה הביאה עמה תוצאה מאכזבת עבור קרלו אנצ'לוטי ושחקניו, שנכנעו הערב (שישי) 1:0 לווסטהאם באצטדיונם הביתי בעקבות שער דרמטי של תומאש סוצ'ק בדקה ה-86.

רישארליסון הברזילאי חזר להרכב "הטופיז" אחרי שנעדר במשחק הקודם, אך לא הצליח למנוע מהקבוצה שלו להיכנע ל"פטישים". אברטון עלולה לאבד את מקומה ברביעייה הראשונה בטבלה בעקבות ההפסד, שכן לא פחות מארבע קבוצות שמחזיקות במאזן שערים טוב יותר משלה, ישתוו אליה במאזן הנקודות אם ינצחו בהמשך המחזור.

אף אחת מהקבוצות לא הרבתה לייצר מצבים מסוכנים, אולם ווסטהאם התקרבה ביותר מקרים לשערה של היריבה ולכן אפשר לומר שהיא ראויה בהחלט לשלוש הנקודות. החבורה של דייויד מויס קטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון והיא אמנם במקום ה-10 בטבלה, אך עם אותו מספר נקודות כמו חמש הקבוצות שמדורגות מעליה.

שער הניצחון הובקע כאמור ארבע דקות לסיום הזמן החוקי: תומאש סוצ'ק קיבל מסירה ברחבה וניסה לבעוט, אך נבלם. הריבאונד הגיע לקרסוול שחיפש גם הוא את המסגרת, הכדור פגע במינה וחזר לרגליו של סוצ'ק ששלח את זה לרשת והעניק לווסטהאם את הניצחון החשוב.

אנצ'לוטי מתוסכל. הפסד מאכזב לאברטון | JAN KRUGER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי