פרננדס השתווה לאנדי קול, סולשיאר: "עדיין אסור לנו להיסחף"

הפורטוגלי של יונייטד הפך לראשון מאז החלוץ האגדי שמעורב ביותר שערים מהופעות לאחר 30 משחקי בפרמיירליג, גם מרסיאל רשם ציון דרך יוצא דופן. הנורבגי עדיין מצפה לשיפור: "צריכים ללמוד לסגור משחקים"

(גודל טקסט)

הרבה זמן אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא ראו את קבוצתם קבוצה כל כך לצמרת. אמש (שישי) נצמדו השדים האדומים נצמדו לליברפול המוליכה לאחר ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים ו-1:2 קשה על אסטון וילה.

למרות הקרבה לאלופת הפרמיירליג, יש לציין כי מנצ'סטר יונייטד שבמאזנה כעת 33 נקודות, הציגה מספרים מרשימים יותר גם לאחר עזיבתו של סר אלכס פרגוסון. בעונת 2017/18 לז'וזה מוריניו היו כבר 35 נקודות לאחר אותו מספר מחזורים, אולם אז היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי דרסה כל דבר שעמד בפניה וכעת, כשאף קבוצת צמרת לא מצליחה לשמור על יציבות, אליפות ראשונה לאחר שמונה שנים לא נראית כעת כמו מטרה מופרכת כל כך.

החלוץ הצרפתי אנתוני מרסיאל כבש את הראשון של מנצ'סטר יונייטד ורשם ציון דרך יוצא דופן כאשר הפך לשחקן החמישי במועדון שכובש בכל אחד מימי השבוע בפרמיירליג. לפניו עשו זאת ראיין גיגס, אנדי קול (אליו נחזור עוד בהמשך), דייויד בקהאם ו-ווין רוני.

אנדי קול | Shaun Botterill /Allsport

אסטון וילה עוד השכילה לאזן במחצית השנייה, אך מי אם לא ברונו פרננדס אמר את המילה האחרונה עם שער מפנדל בדקה ה-61. כיבוש הניצחון של הפורטוגלי היה ה-33 במספר בו מעורב ישירות (19 שערים ו-14 בישולים) בפרמיירליג ב-30 הופעות בלבד. למעשה השחקן היחיד עד היום שהיה מעורב ביותר שערים באותה כמות הופעות בתחילת דרכו בפרמיירליג היה – ניחשתם נכון, אנדי קול, לו היה מספרים אפילו מרשימים יותר של 37 שערים בהם היה מעורב.

מאמן אולה גונאר סולשיאר אמר לאחר המשחק: "לא נהינתי כל כך מעשר הדקות האחרונות, כי היינו צריכים לסגור את המשחק בצורה טובה יותר. זה היה עבורנו כמו גמר גביע או המשחק האחרון של העונה ולכן אנחנו צריכים ללמוד איך לשחק טוב כשאנחנו מובילים. שלא תבינו לא נכון, אני מרוצה משלוש הנקודות, אבל אנחנו עדיין בתחילת העונה ואסור להיסחף. זה לא גמר גביע, אך הנקודות הנוספות האלו חשובות לנו".

כעת יונייטד תזכה למנוחה קצרה מהליגה לטובת שני משחקים נגד מנצ'סטר סיטי (רביעי) ו-ווטפורד (שבת) במסגרת חצי גמר גביע הליגה והסיבוב השלישי של הגביע בהתאמה. מפגש הפרמיירליג הבא של חבורתו של סולשיאר יהיה ביום שלישי הבא (12.1) בברנלי.

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי