קרב המאכזבות: אגוארו יפתח מול צ'לסי, זייך צפוי לשוב לסגל

סרחיו אגוארו | James Gill - Danehouse/Getty Images

חלוץ מנצ'סטר סיטי ישוב להרכב מול הבלוז בראשון (18:30, ספורט2). אדרסון בבידוד, סטפן יפתח בשער. פפ: "יריבה קשוחה". המרוקני ינסה להעיר את החלק הקדמי של למפארד ונמצא בתמונת ה-11, ורנר והאברץ שוב יסופסלו?

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה האנגלית יצא לדרך כבר ביום שישי בין היתר עם הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על אסטון וילה. הטבלה הנוכחית צפופה-צפופה. בשבת ייערכו ארבעה משחקים נוספים ומחר (ראשון) עוד שניים, כשבמוקד קרב הצמרת בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי שקיוו להיות במקום אחר בשלב הזה. כמו כן, ניוקאסל תארח את לסטר. גם ברנלי הייתה אמורה לפגוש את פולהאם, אך המשחק נדחה בעקבות מכת קורונה אצל הקוטג'רס.

צ'לסי – מנצ'סטר סיטי  (18:30, שידור ישיר בספורט2)

קרב בין שתיים ממאכזבות העונה. הקבוצה של פרנק למפארד מדורגת רק במקום החמישי בטבלה בעוד סיטי שמינית בלבד, עם שני משחקים חסרים אמנם, אך חסרה את הניצוץ בחלק הקדמי ולראייה כבשה 21 שערי חובה. על אף מקרי הקורונה הרבים בשורות הסיטיזנס, המשחק יתקיים כמתוכנן.

המאמן התכולים, פפ גווארדיולה, אמר לקראת המשחק: "יש לנו סגל טוב, נגיע לסטמפורד ברידג' וננסה להתחרות מול יריבה קשוחה. נשחק את המשחק שלנו בהתלהבות גדולה וברצון. עומס המשחקים? זה מה שזה. ברמות הגבוהות כשאתה מתמודד על הרבה תארים, והצלחנו לזכות בארבע בעונה אחת – אתה משחק הרבה משחקים, מה שקורה בתקופה הזו הוא לא יוצא דופן. אם יש לנו לוח זמנים קשה זה אומר שאנחנו בעניינים".

פפ גווארדיולה | Dave Thompson/PA Images via Getty Images

חמישה שחקנים של סיטי אינם זמינים – קייל ווקר, גבריאל ז'סוס ועוד שניים ששמם טרם פורסם: "אני לא חושב שהפרמיירליג מאפשרת לנו לחשוף מי הם, אבל תדעו ביום ראשון". משחקה האחרון של סיטי נגד אברטון נדחה לאור מקרי הקורונה, ופפ הסביר: "רצינו לשחק, הייתה לנו האפשרות אבל זה מה שהחליטה הליגה. התקשרתי באופן אישי לקרלו אנצ'לוטי כדי להסביר לו את המצב".

סרחיו אגוארו צפוי לחזור לחוד ההתקפה ויש לו מאזן מצוין נגד צ'לסי. החלוץ הבקיע עשרה שערים בתשעת המשחקים האחרונים נגד הבלוז. השנה, בכל מקרה, סיטי מתבססת בעיקר על הגנה חזקה ששמרה על שער נקי 13 פעמים העונה בכל המסגרות – יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות. לפי פרסומים שונים באנגליה, שטרם אושרו, גם השוער אדרסון חולה בקורונה (לפי הפוסט שפרסם באינסטגרם הוא מבודד את עצמו) ויוחלף בזאק סטפן.

הבלוז ניצחו רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים וממועמדת לאליפות איבדו אפילו את המקום המוליך לליגת האלופות. חאקים זייך עשוי לשחק לראשונה מזה חמישה משחקים בתקווה שזה יעיר את החלק הקדמי של צ'לסי.

אדרסון | DAVE THOMPSON/POOL/AFP via Getty Images

"הוא התאמן בימים האחרונים ואצטרך לקבל ההחלטה האם הוא מוכן כדי לפתוח בהרכב", אמר פרנק למפארד שמרגיש את הלחץ. "משחק שהוא יודע שאסור לו להפסיד", נכתב בכלי התקשורת באנגליה. המאמן הוסיף: "אנחנו יודעים שלסיטי היו כמה מקרי קורונה, התכוננו למשחק כרגיל. אנחנו מודעים למשחק ומאמינים שהוא יתקיים כרגיל.

באנגליה נטען בכלי תקשורת שונים טימו ורנר, שלא כבש כבר 11 משחקים, ימשיך על הספסל וכך גם קאי האברץ. בכלל, בתקופה האחרונה בממלכה עוסקים לא מעט בצמד שחקני נבחרת גרמניה שמתקשים להשתלב. טיאגו סילבה וקורט זומה שקיבלו מנוחה ב-1:1 המאכזב נגד אסטון וילה ישובו להרכב.

הסטטיסטיקה עומדת לצדה של צ'לסי, אשר ניצחה את סיטי 26 פעמים במסגרת הפרמיירליג – יותר מכל קבוצה אחרת. למעשה, מאז ה-0:3 בעונת 2015-16, סיטי הפסידה בכל ביקוריה בסטמפורד ברידג', ומחר היא לא תסבול איבוד נקודות נוסף והיא רוצה להשיג ניצחון שלישי ברציפות בעונה הכל כך לא יציבה שלה.

חאקים זייך | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

ניוקאסל – לסטר (16:15, שידור ישיר בספורט2)

הקבוצה של ברנדן רוג'רס רוצה לחזור לנצח לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה ונזכיר כי מאזן החוץ שלה הוא הטוב בליגה פרט למנצ'סטר יונייטד – יש לה שישה ניצחונות, תיקו והפסד בשמונה משחקים. ג'יימס מאדיסון ו-ווסלי פופואנה צפויים לחזור לאחר שהחמיצו את המשחק האחרון בשל פציעות קלות. הקשר ג'נגיז אונדר עשוי לחזור לסגל אף הוא. לסטר ניצחה בקלילות בשני מפגשי הליגה אשתקד עם יחס שערים 0:8.

המגפייז מחפשים את הניצחון ה-50 בפרמיירליג נגד לסטר והם מעודדים לאחר התיקו 0:0 נגד האלופה ליברפול במחזור החולף. בשש משמונה השנים האחרונות ניוקאסל הפסידה במשחק הראשון של השנה החדשה, סטטיסטיקה אותה תרצה לשפר. הקשר אייזק היידן ייעדר בשל צהובים. קאלום ווילסון שהיה מעורב ב-11 מ-17 שערי הקבוצה העונה ימשיך בחוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי