צפו בתקציר: ארסנל הביסה 0:4 גדול את ווסט ברומיץ'

תחת השלג הכבד, התותחנים רשמו ניצחון שלישי ברצף בליגה עם משחק גדול אצל הקבוצה של סאם אלרדייס. טירני וסאקה כבשו שערים נהדרים, לקאזט קינח עם צמד וקירב את קבוצתו ל"טופ-4"

(גודל טקסט)

ארסנל חוזרת בגדול. לפני פחות מחודש, הקבוצה של מיקל ארטטה ספגה ביקורות רבות מכל מקום, זאת לאחר רצף תוצאות רע בפרמיירליג, אשר קירב אותה ממשית לקו האדום. הערב (שבת) התותחנים כבר רשמו ניצחון שלישי ברצף במסגרת הליגה, לאחר 0:4 גדול אצל ווסט ברומיץ'.

אחרי הניצחונות נגד ברייטון ובדרבי נגד צ'לסי, נראה שהרבה מאוד רוח נכנסה למפרשים של ארסנל. המנג'ר הספרדי בחר לפתוח עם אותה חוליית הגנה, ובדקה ה-23 הוא ראה את המגן שלו קיירן טירני יוצא למבצע אישי גדול, חולף על פני שני שחקנים ומסובב את הכדור לשער המארחת.

חמש דקות לאחר שער היתרון הגיע גם השני, כשהפעם זה הגיע ממהלך קבוצתי גדול של הלונדונים, אשר הסתיים ברגליו של ילד הפלא, בוקאיו סאקה, שכבש כזכור נגד צ'לסי שער מרהיב נוסף. למרות ברומיץ' של סאם אלרדייס, שהגיעה למשחק לאחר שהובסה 5:0 על ידי לידס, פשוט לא הצליחה להגיב למתרחש במגרש.

ארסנל חוגגת. ניצחון שלישי ברצף של התותחנים | Michael Regan/Getty Images

במהלך המחצית השנייה גם אלכסנדר לקאזט נכנס למשחק. הצרפתי נעץ את הכדור השלישי ברשת של סאם ג'ונסטון בדקה ה-61, לאחר שכבש בכדור חוזר ובדקה ה-64 כבר חגג צמד בהתמודדות וחתם את המשחק. אחרי שפתחה את 2021 ברגל ימין, ארסנל תקווה להמשיך את המומנטום גם במחזור הבא נגד קריסטל פאלאס (14.1). ווסט ברומיץ' מצידה תקווה להשיג נקודות אצל וולבס (16.1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי