אקס באר שבע עבר לפורטוגל, ריאל מדריד תנסה להחתים את סלאח

מוחמד סלאח | Peter Powell/PA Images via Getty Images

דויד סימאו הושאל מא.א.ק. אתונה למוריירנסה, הבלאנקוס סימנו את כוכב ליברפול כמועמד המוביל להצטרף. וגם: אלאבה עובר לספרד, יונייטד תמכור את פוגבה ופוצ'טינו רוצה את השחקנים שלו מטוטנהאם

(גודל טקסט)

רשמי (3.1)

דויד סימאו, אקס הפועל באר שבע, הושאל עד תום העונה מא.א.ק. אתונה היוונית למוריירנסה מהליגה הבכירה בפורטוגל. "אני מאוד שמח להיות פה ומקווה לעזור לקבוצה", אמר הקשר שרשם אשתקד עשר הופעות במדי הקבוצה מבירת הנגב.

שמועות

gל פי דיווח שפורסם הבוקר ב"מירור" האנגלי, מנצ'סטר יונייטד תמכור את פול פוגבה בקיץ לאחר שהפנימה כי הקשר צרפתי לא מתכוון לחתום על חוזה חדש.

ירדה מקיליאן אמבפה וארלינג הולאנד? ב"סקיי" טוענים שריאל מדריד מעוניינת במוחמד סלאח, שסומן על ידי הבלאנקוס כמועמד המוביל להצטרף לקבוצה בקיץ 2021.

נשארים במדריד. על פי "מארקה" הספרדי, דויד אלאבה, שהמגעים שלו עם באיירן על הארכת חוזהו הגיעו למבוי סתם, סיכם לארבע שנים בריאל והוא יצטרף בחינם בקיץ. על פי "סקיי ספורט" טרם הוגשה לו הצעה רשמית, אך הוא בהחלט מועמד מוביל לעבור לבירת ספרד בקיץ.

על פי העיתונים והאתרים השונים, ריאל מדריד מאוד פעילה. על פי דיווח שפורסם בטורקיה, יונג מין סון, כוכב טואנהאם, נמצא חזק על הכוונת של זינדין זידאן וגם הוא נילקח בחשבון לקיץ.

אחרי שמונה למנג'ר פריס סן ז'רמן, בספרד טוענים שמאוריסיו פוצ'טינו נחוש להגיע לעיר האורות שני שחקניו ששיחקו תחתיו בטוטנהאם: כריסטיאן אריקסן ודלה עלי.

דלה עלי, כריסטיאן אריקסן
דלה עלי, כריסטיאן אריקסן | TOLGA AKMEN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי