מוריניו אחרי העלייה לגמר: "כל הגדולות רוצות לזכות בגביע הליגה"

טוטנהאם מרחק ניצחון על מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד מזכייה בתואר ראשון אחרי 13 שנה, המנג'ר הודה אחרי ה-0:2 על ברנטפורד: "אני לא מרוצה מהיכולת, אבל העבודה נעשתה. זה מפעל שמאז ומתמיד לקחתי ברצינות"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

רגע השיא של חצי גמר גביע הליגה באנגליה יגיע רק הערב (החל מ-21:40 בספורט2), כאשר באולד טראפורד תארח מנצ'סטר יונייטד את מנצ'סטר סיטי לדרבי הגדול בסיומו ייקבע מי מהן תעלה לגמר – שם כבר מחכה ז'וזה מוריניו למנצח מבין אולה גוניאר סולשיאר ופפ גווארדיולה.

התרנגולים ניצחו אתמול בביתם 0:2 את ברנטפורד מהצ'מפיונשיפ, במשחק בו פתח מוריניו עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. מוסא סיסוקו כבש ראשון, יונג מין סון הבלתי נגמר הכפיל בשער נהדר במחצית השנייה ובצפון לונדון בהחלט מפנטזים על התואר הראשון של העונה – ולא במקרה טען מוריניו עוד לפני חצי הגמר שמדובר בשחק קריטי למועדון, כחלק מהניסיון לזכות בתואר ראשון מאז הזכייה בגביע הליגה ב-2008.

"אני לא מרוצה כי אני חושב שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, אבל העבודה נעשתה ואנחנו בגמר", טען מוריניו בסיום המפגש מול הדבורים, "קבלת ההחלטות הייתה לא טובה, עשינו יותר מדי טעויות ואני חושב שגם מגיע הכבוד הראוי ליריבה ששיחקה באחריות ועם המון רצון".

מוריניו חוגג עם סון. יודע למי הוא צריך להודות | Clive Rose/Getty Images

מוריניו, שידוע כמי שלא מוותר על שום תואר ולראיה ארבעה גביעי ליגה בהם זכה, שלושה בצ'לסי ואחד במנצ'סטר יונייטד, אמר לקראת גמר נוסף של המפעל בו ינסה לזכות: "אין לי שום סוד. הגעתי לאנגליה ב-2004 ומאז ומתמיד לקחתי את הגביעים ברצינות, כי הבנתי את המשמעות שלהם. צריך לכבד את הכדורגל האנגלי ואת המסורת שלו ולנסות לא להיות מופתע בשום משחק, גם לא נגד קבוצות מליגות נמוכות".

כמה חשובה תהיה זכייה בגביע הליגה: "כשמדברים על ווינרים, משמע אנשים שרוצים לזכות בדברים. יש קבוצה מחוץ לטופ-6 שזכתה בשנים האחרונות במפעל? אני יודע שמנצ'סטר סיטי זכתה בגביע הליגה, צ'לסי זכתה כמובן, אני גם זוכר את הזכייה של מנצ'סטר יונייטד במפעל וגם את ליברפול וארסנל במשחקי גמר בגביע הליגה. לקבוצות הגדולות אכפת מהמפעל הזה ועובדה שהגמר יהיה טוטנהאם נגד מנצ'סטר יונייטד או מנצ'סטר סיטי".

טוטנהאם חוגגת הגעה נוספת לוומבלי, הפעם בגמר גביע הליגה | Clive Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי