קלופ התלונן על מספר הפנדלים שקיבלה יונייטד, סולשיאר הגיב

האווירה מתחממת לקראת המשחק הגדול ב-17.1: הגרמני בא בטענות לשופטי הפרמיירליג, הנורבגי לא נשאר חייב: "אין לי זמן לבזבז על לספור כמה עבירות ביצעו ברחבה על שחקני ליברפול"

(גודל טקסט)

ליברפול ויורגן קלופ מוצאים את עצמם בסיטואציה מאוד לא מוכרת ונוחה להם: אלופת הפרמיירליג הביסה רק לפני כמעט שלושה שבועות 0:7 מדהים את קריסטל פאלאס ונראה היה שהיא לקראת בריחה לליגה, אבל מאז רשמה שתי תוצאות תיקו והפסד לסאות'המפטון ולמעשה כעת היא בפסגה רק בזכות משחק עודף לעומת מנצ'סטר יונייטד.

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הן יריבות מושבעות, על אף שהן לא מאותו עיר מדובר באחד המפגשים הכי חמים בממלכה, ועל כן דבריו של יורגן קלופ לאחר ההפסד ביום שני לסאות'המפטון, אולי גם כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית שלו לקראת המפגש נגד סולשיאר והשדים האדומים בעוד 11 ימים, בהחלט הצליחו להוציא גם את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד משלוותו.

ליברפול כאמור נכנעה 1:0 שלשום בסנט מרי ובסיום המשחק קלופ הודה שעליו לבצע שינויים כדי להחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות, אולם גם התלונן על היחס מהשופטים ועקץ את היריבה המושבעת: "שמעתי שמנצ'סטר יונייטד קיבלה בשנתיים האחרונות יותר פנדלים משאני קיבלתי בחמש שנים וחצי. אני לא יודע אם זו אשמתי, אין לי בכלל הסבר לזה".

סלאח. חמישה פנדלים היו לליברפול העונה בליגה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד רק העונה כבר בעטה 11 פנדלים בכל המסגרות, שישה מהם היו בפרמיירליג, מספר גבוה לכל הדעות, אולם גם לליברפול היו כבר חמש בעיטות עונשין מ-11 מטר העונה בפרמיירליג בלבד ומדובר בהפרש מינימלי, כזה שהכעיס בצדק את סולשיאר שהערב יפגוש את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה (החל מ-21:40, שידור ישיר בספורט2).

אז אמנם בכל המסגרות יונייטד אכן קיבלה מספר מדהים של 42 פנדלים מאז סולשיאר מונה בדצמבר 2018 לעומת 19 בלבד של ליברפול באותה תקופת זמן, אבל סולשיאר השיב לקלופ בדרכו: "אני לא סופר כמה פנדלים ליברפול קיבלה. כנראה שלליברפול יש זמן לספור כמה פעמים הכשילנו אותנו ברחבה, אני לא מבזבז זמן על דברים כאלה. אולי המאמנים מנסים להשפיע על השופטים, אני לא יודע ולא דואג כי כשמכשילים שחקנים שלנו ברחבה אנחנו נקבל פנדלים".

ברונו פרננדש
פרננדס. סולשיאר משוכנע שהוא יבעט עוד הרבה מ-11 מטר | Alex Livesey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי