גרנט ייעץ ללמפארד: "אל תאבד את מה שיש לך בראש"

אברם גרנט , פרנק למפארד | Michael Steele/Getty Images

הישראלי שאימן את 'סופר פרנק' בלונדון ב-2007, התראיין ל'סקיי' האנגלי וחילק מספר עצות למאמן הבלוז: "אסור לאבד את רוח הלחימה ברמות הכי גבוהות"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

תקופה לא קלה עוברת על פרנק למפארד וצ'לסי. למרות מסע קניות מאסיבי בקיץ, עם רכישות של שחקנים כמו קאי האברץ, טימו ורנר, טיאגו סילבה וחכים זייך בסכום שמתקרב ל-250 מיליון ליש"ט, הכחולים מלונדון יושבים במקום התשיעי בפרמיירליג אחרי 17 משחקים, במרחק של שבע נקודות מליברפול המוליכה. אחרי פתיחת עונה מוצלחת, צ'לסי הצליחו לנצח רק משחק אחד בשבעת המשחקים האחרונים ורשמו שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון. ביום ראשון הם יפגשו את מוריקמבי בגביע האנגלי.

בממלכה הבריטית כבר החלו לסמן מועמדים ללמפארד, לאור היסטוריית הפיטורים של רומן אברמוביץ', שהחליף מאמנים 18 פעמים מאז שרכש את המועדון. מיודענו, אברם גרנט, שאימן את למפארד וצ'לסי ב-2007 לאחר פיטורי מוריניו והוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות, מאמין ב'סופר פרנק', וחילק לו כמה עצות בראיון ל'סקיי ספורטס' הבריטי.

"מה שאני יכול לומר לפרנק ולאחרים במועדון, זה שצריך סבלנות, ויותר מכך, לעשות כל מה שצריך כדי להצליח. אף פעם אסור לאבד שליטה כשדברים הולכים טוב. אסור לאבד את רוח הלחימה ברמות הכי גבוהות". אמר הישראלי והוסיף: "ועצה נוספת, אל תאבד את מה שיש לך בראש. צריך לחשוב נכון ולחפש את הפתרונות. אם תעשה את זה אז הכל יהיה בסדר, כיוון שיש בצ'לסי את האיכות, ולדעתי, את הפוטנציאל להיות קבוצה כמו זו שאני אימנתי".

אברם גרנט , פרנק למפארד | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

גרנט הוסיף בראיון: "באשר לסיטואציה הנוכחית, כל מה שאני יכול לומר זה שצריך להיות חזקים כשהדברים לא הולכים כמו שרוצים. אם הכל הולך כמו שצריך, כולם גאונים ויודעים מה לעשות. אבל בסיטואציה הזו, כשדברים לא הולכים כמו שצריך, הוא חייב להיות חזק, לחפש פתרונות ולהראות לאנשים יותר על האופי שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי