ליברפול סבלה במשך שעה מול צעירי אסטון וילה, אך ניצחה 1:4 ועלתה שלב

המייטירדס העפילו לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, אולם עוד היו ב-1:1 בדקה ה-60 מול קבוצת המילואים מחוזקת בשחקני נוער בעקבות התפרצות קורונה במועדון מברמינגהאם. מאנה כבש צמד, סלאח ו-ויינאלדום הוסיפו

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יצאו הערב (שישי) לדרך ובמוקד היה המפגש של האלופה ליברפול מול קבוצת המילואים של אסטון וילה. כן, זו לא טעות.

ביממה האחרונה נרשמה התפרצות ענקית של קורונה במועדון מברמינגהאם ומסתבר שלא פחות מ-10 שחקנים נדבקו בנגיף בנוסף לארבעה אנשי צוות, כך שבהנחיית משרד הבריאות הבריטי כל הקבוצה נשלחה לבידוד. למרות זאת, בהתאחדות האנגלית החליטו שמשחק הגביע יתקיים כמתוכנן ואת מקומם של שחקני אסטון וילה תפסה קבוצת המילואים (עד גיל 23) של המועדון, מחוזקת בשחקני נוער.

בדצמבר 2019, כשליברפול נסעה למשחקי אליפות העולם לקבוצות, היא עלתה עם קבוצת המילואים שלה מול אסטון וילה במסגרת גביע הליגה וחטפה 5:0 משפיל, אלא שהערב, למרות ההרכב השערורייתי של אסטון וילה בעל כורחה, זה הסתיים ב-1:4 לזכות ליברפול – משחק שבהחלט עשה כבוד לדור העתיד של וילה.

הופעה מעוררת כבוד של ילידי 1999-2004 | Neville Williams/Aston Villa FC via Getty Images

לפני המשחק טען מנכ"ל אסטון וילה ש"מרבית השחקנים הערב הם צעירים שנזקקו שההורים שלהם יסיעו אותם לאצטדיון", לאף אחד מהם אין הופעה בבוגרים של אסטון וילה ורבים מהם אף נולדו אחרי שג'יימס מילנר, שפתח בהרכב ליברפול הערב, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת בוגרים בנובמבר 2002, אבל למרות כל זאת הצליחו צעירי אסטון וילה, כולם ילידי 1999 עד 2004, להחזיק מעמד במשך שעה.

סאדיו מאנה כבש כבר אחרי ארבע דקות בנגיחה מבישול של קרטיס ג'ונס, אבל אלופת אנגליה התקשתה ונכנסה להלם כשבדקה ה-41 הצליח לואי בארי בן ה-17 לגלגל לפינה של קלומין קלהר ולהשוות 1:1 מול החבורה של קלופ, שיש לציין שמלבד המגנים אנדי רוברטסון וטרנט אלכסנדר ארנולד והשוער אליסון, שיחק עם הרכב חזק.

קלופ העלה למחצית השנייה את טיאגו אלקנטרה במקום ג'ורדן הנדרסון והספרדי בהחלט הצליח להשפיע על המשחק, האדומים העבירו הילוך ומדקות 60 עד 65 כבשו שלושה שערים מרגלי ג'ורג'יניו ויינאלדום, סאדיו מאנה ומוחמד סלאח ובסופו של דבר ניצחו 1:4 והשיגו את הכרטיס לשלב הבא.

סלאח כובש. ליברפול סבלה במשך שעה מול צעירי וילה | HANNAH MCKAY/POOL/AFP via Getty Images

במשחק נוסף שנערך הערב במסגרת הסיבוב השלישי בגביע, וולבס ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס במשחק על טהרת הפרמיירליג הודות לשער יוצא מן הכלל של אדאמה הטראורה שבעט בדקה ה-35 לחיבורים של ג'ון רודי והכריע את המפגש.

צפו בשער הנהדר של טראורה, 0:1 לוולבס על קריסטל פאלאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי