צ'לסי וסיטי טיילו לשלב הבא, לידס הובסה על ידי קבוצה מהליגה ה-4

ברנרדו סילבה, פיל פודן | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

הסיטיזנס כבשו שלושה שערים נגד ברמינגהאם כבר במחצית הראשונה והבלוז נהנו משערים של מאונט, הדסון אודוי, ורנר והאברץ בדרך ל-0:4 על מורקמב, אך הפתעת הענק נרשמה בקראולי, שם המקומיים הפתיעו 0:3 את ביילסה

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשכים והיום (ראשון) הגיעה ההפתעה הגדולה הראשונה: לידס יונייטד, הקבוצה המלהיבה של מרסלו ביילסה ששבה לפרמיירליג לאחר 16 שנות היעדרות, הפסידה 2:0 לקראולי טאון מהליגה הרביעית וסיימה את דרכה במפעל.

לעומתה, מנצ'סטר סיטי טיילה מול ברמינגהאם מתחתית הצ'מפיונשיפ וניצחה 0:3 משלושה שערים במחצית הראשונה וצ'לסי נהנתה מהופעה נפלאה של חאקים זייך, קאי האברץ, קאלום הדסון אודוי ואפילו נהנתה משער של טימו ורנר וניצחה 0:4 את מורקם מהליגה הרביעית.

צפו: מנצ'סטר סיטי – ברמינגהאם 0:3

התכולים של פפ גווארדיולה שוב מזכירים השכחות. אמנם היריבה הייתה קבוצת תחתית מהצ'מפיונשיפ, אבל היה זה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ואחרי 1:3 מרשים על צ'לסי ו-0:2 משכנע באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר גביע הליגה, היום היא נזקקה ל-45 דקות בלבד כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא.

סרחיו אגוארו אמור היה לפתוח בהרכב לפי גווארדיולה, אבל ברגע האחרון הוצא מהסגל בעקבות מפגש עם חולה קורונה, גם ראחים סטרלינג לא כשיר במאת האחוזים ונעדר ואת האחריות להבקיע לקח הקשר ברנרדו סילבה, שבדקות 8 ו-15 מצא את הרשת. פיל פודן הצעיר שוב היה מהמצטיינים ובדקה ה-33 נהנה מבישול של ריאד מאחרז כדי לקבוע 0:3. גווארדיולה ניצל את האפשרות לבצע חמישה חילופים כדי להוריד כבר במחצית את קווין דה בריינה, ז'ואאו קנסלו ורובן דיאס והתוצאה נשמרה ללא שינוי עד הסיום.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

צפו: צ'לסי – מורקם 0:4

פרנק למפארד זכה להגרלה נוחה מול יריבה מהליגה האנגלית השנייה, הרביעית בטיבה, וניצל את ההזדמנות כדי לעלות בהרכב עם חאקים זייך שחוזר לכושר אחרי פציעות, טימו ורנר שלא כבש 13 משחקים רצופים בכל המסגרות ועם קאלום הדסון אודוי הצעיר. אחרי ניצחון אחד בששת המחזורים האחרונים בליגה, שחקני ההתקפה של הבלוז לא התקשו והכריעו את המשחק במהרה.

מייסון מאונט, משחקני ההרכב היחידים ששמר על מקומו, כבש בדקה ה-18 מבישול של הדסון אודוי, קאי האברץ שמתקשה מאוד בסטמפורד ברידג' בישל לטימו ורנר דקה לפני השריקה למחצית, הדסון אודוי התכבד בשער השלישי בדקה ה-49, אז זכה לבישול פנטסטי מזייך וגם האברץ הצטרף לחגיגת השערים כשקבע 0:4 בדקה ה-85. בין הקורות פתח קפה שרשם את הופעתו המאה בקבוצה ו-ורנר כאמור עצר בצורת של 13 משחקים ללא שער, רצף של 827 דקות מאז כבש נגד שפילד יונייטד.

ורנר. סופה של הבצורת | Clive Rose/Getty Images

צפו: קראולי טאון – לידס יונייטד 0:3

ההפתעה הכי גדולה של הגביע האנגלי. המדורגת שישית בליגה הרביעית עשתה ככל העולה על רוחה ופשוט דרסה את הקבוצה של מרסלו ביילסה, ששבה בקיץ לפרמיירליג ומדורגת שם במקום ה-12 עם 23 נקודות מ-17 – אבל בהרכב ללא כוכביה הובסה כהוגן.

ביילסה אפשר לסטיוארט דאלאס ופטריק במפורד לנוח והותיר אותם מחוץ לסגל, בשער עלה קיקו קאסיה וגם ג'ק האריסון וראפיניה נותרו על הספסל ואחרי 45 דקות חלשות וללא שערים, קראולי הקטנטנה התפוצצה על לידס: שלושה שערים כבשו המקומיים מהדקה ה-50 ועד ה-70 ולידס במזל לא ספגה שער נוסף, כשגם בפיגור של שער ושל שני שערים בקושי הצליחה לעבור את החצי.

פיליפס וקאסיה מתקשים לעכל את המתרחש | Rob Newell – CameraSport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי